Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
108078 schreef:Citaat:ligt er bij mij heel erg aan. Aan de penny's waarover ik paar blz. geleden schreef irriteerde ik me mateloos. Maar laatste was er een heel schattig penny meisje (jaar of 7) met haar oma. Die kwamen even vragen of ze de paardjes mochten aaien. Toen begon ze me allemaal weetjes uit de penny te vertellen zoals "de fallabella is het kleinste ras wat er is" of hoort zo'n meisje niet tot penny, maar hoe noem je dan zo'n meisje
Dat meisje die de vlechtjes maakte bij de paarden ?
Jaa maar dat is ook een ander meisje, ze VRAAGT het lief, en VERTELT het normaal.
Voor dat soort meisjes stop ik altijd, kleine moeite om ze blij te maken![]()
geen idee voor een naam , iemand een leuke ?
. Die mogen ook altijd paardjes aaien en als ik aan het borstellen ben, mag ze helpen
Hoe noem je zo'n meisje... geen paardenmeisje, dat drukt niet de schattigheid uit
???
...
niet omdat ik er in geloof
dus jaa bepaalde mensen vonden dat heel erg penny en dan scheinhijlig zeggen in mn gezicht oooh wat leuk
zeg dan niks
hahaha
ben ik nu wel zo'n beetje van afgestapt
met mijn paard speel in de bak (denk aan raar rond rennen/springen rare geluiden maken
)
die ik me zo kan bedenken:
en ik kreeg van een wild vreemde penny een reactie als: heb je hem wel goed gepoest want het lijkt van niet...
wahaha tja sorry dat mijn haf mislukt is kwa kleur zodat ze beetje vies lijkt (wat ik persoonlijk heel mooi vind
)
dat zo'n penny kind hyves aangemaakt had en deed dus dat ze mij was met mijn pony