liesjenanne schreef:en dat gaat niet tenkoste van de paarden. Er is een paard 40 jaar geworden daar, dus niet huilen jullie
Precies!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
judith370 schreef:Precies!
Sommige dingen vind ik gewoon geen stijl, twee vriendinneb van me hadden betaald voor een stal.
Kregen ze eerst niet, want er stonden polopaarden in..
judith370 schreef:Precies!
(...)
Mies1997 schreef:Natuurlijk is het niet altijd rozengeur en manenschijn maar dat is het op GEEN enkel bedrijf. maar hoe jullie het doen overkomen is wel weer het andere uiterste. Je kan best een verbeterpunt noemen maar laat ook de positieve kanten van een bedrijf zien...
LoveBodin schreef:Mies1997 schreef:Natuurlijk is het niet altijd rozengeur en manenschijn maar dat is het op GEEN enkel bedrijf. maar hoe jullie het doen overkomen is wel weer het andere uiterste. Je kan best een verbeterpunt noemen maar laat ook de positieve kanten van een bedrijf zien...
Bij mij is het omdat ik deze dingen ECHT niet vind kunnen, en dat de goede dingen in vergelijking veel minder zijn. Ik verwacht van een manege (of zoiets dergelijks), dat ze goed voor hun paarden zorgen, dat de paarden naar buiten mogen, genoeg eten krijgen,d at de smid op tijd komt en dat zieke paarden door een DA worden bekeken, en de nodige rust krijgen. Dat is mijn basis.
Bij de ponyhof krijgen kreupele paarden niet altijd genoeg rust. En lang niet alle paarden krijgen de juiste ruiters. Oftewel, ik heb negatieve ervaringen met de ponyhof. En die zet ik hier neer.