Echt heel plotseling!
Ik wil nog heel graag meedoen dus ga even rondbellen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Jorien_ schreef:Ik doe ook mee met de regiofinale. Bij ons houden ze verder niet van die selectiewedstrijden ofzo. De regiofinale is dit jaar gewoon weer bij ons op de manege, manege Achter'n Bos in Rijssen. Nog meer mensen die daar de regiofinale mogen rijden op zaterdag 12 juni?
Ilja000 schreef:Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Je kunt écht wel een klacht indienen bij de FNRS. De manege moet immers het systeem van de FNRS uitvoeren en de organisatie mag best wel een beetje controle hebben over of het systeem wel correct uitgevoerd wordt.Tja, dat is dan iets tussen jou en jouw manege. Daar heeft de FNRS niets mee te maken.
Annetje schreef:Ilja000 schreef:Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Je kunt écht wel een klacht indienen bij de FNRS. De manege moet immers het systeem van de FNRS uitvoeren en de organisatie mag best wel een beetje controle hebben over of het systeem wel correct uitgevoerd wordt.Tja, dat is dan iets tussen jou en jouw manege. Daar heeft de FNRS niets mee te maken.
Als je dus echt vind dat je onterecht behandeld wordt, kun je het beter niet op een forum spuien maar naar de manege-eigenaresse een mail sturen, je ouders inlichten én de FNRS een duidelijk bericht sturen met hoe het eraan toe gaat op jullie manege.