manege de boschhoeve in soerendonk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CRos95

Re: manege de boschhoeve in soerendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:07

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:11

Ja ik zie t nou ook :+, toch Floor dadelijk dan nog maar eens mailen :=.

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:12

Die week moet er waarschijnlijk vanalles gebeuren, dus dan kan je alsnog helpen :D

EDIT: ohjaa je hebt erg veel kans dat je deze vervelende rotgriet tegen het lijf gaat lopen :p
(vraag maar aan Barbara hoe erg ik ben, ben wel benieuwd wat ze zegt )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 17:09

Ow vertel, ga jij dan ook in een van die weken :D.

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 17:12

Ehum, nou dat wil je niet weten :oo (denk ik..)
maar ze zijn aardig zoet met me geweest in de zomervakantie en als ik bedenk dat ik het toen nog maar 'afentoe' had en nu zo'n ong 2x per dag (dit weet Barbara trouwens ook niet) dan heb je je handen aardig vol aan me :p
zal je wel een pb sturen als je wilt?

Ja ik ga ook in 1 van die weken :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 17:13

Ja is goed :), zie pb zo wel dan :)

Wel leuk dat ik je dan weer zie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:56

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 20:11

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 15:44

Silence schreef:
Ik woon vlakbij de Boschhoeve en deze manege staat hier erg slecht aangeschreven.
Veel kinderen uit de buurt stoppen er uit pure ellende omdat ze zoveel vallen en daar niks aan gedaan wordt.
Ook schijnen ze er erg onaardig te zijn en als je kinderen ziet rijden die daar les hebben zet je er echt vraagtekens bij.
Op onze pensionstalling komen steeds meer mensen van de Boschhoeve omdat ze daar simpelweg schandalig behandeld worden.
Niet alleen hun, maar ook hun paarden.
Ook is de verantwoording soms ver te zoeken. Jonge meisje begeleiden de buitenritten waardoor het weleens aardig fout gaat.
2 jaar geleden zijn er volop ambulances moeten uitrukken omdat een hele groep op hol geslagen is midden in het dorp met allemaal kleine kinderen op de paarden.

Ik wil niet zeggen dat er niks goed gaat, maar dit zie en hoor je hier in het dorp volop.
Als er slechte verhalen gaan over een manege wordt er direct gezegd: O de Boschhoeve zeker.
Zegt imo genoeg.

Haha heel jammer. Waar sta jij? Bij 't Heike? Dat staat pas slecht aangeschreven. Floor en Peer zijn de meest aardige mensen, voor Floor, en de paarden worden daar zeer goed behandeld. Ik rijd er elke week en er is nog nooit iets gebeurt met ambulances. Ongelukken kunnen altijd gebruiken. De meisjes die ze laten meegaan op buitenrit moeten ALTIJD een ruiterbewijs hebben. De meeste zijn ook al 25 +. Ik snap niet wat jij zeurt.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 16:00

Ik moet zeggen dat het vroeger best slecht ging daar ja. Maar er is echt heel veel veranderd in de loop der tijd. Als jullie nu terugkomen denken jullie van: Who, dat is even veranderd daar. Ponykampen zijn erg leuk, dit is het 6de jaar dat ik ga, 24 juli. Sommige berichten hier maakt mij echt heel boos omdat ze gewoon ech tniet weten hoe het echt is daar op de Boschhoeve. Nee, na 5 jaar daar rijden, nog geen negatief woord. Op een manege kan het nooit spikspan schoon zijn, en de kantine enzo zien er allemaal wel netjes uit, evenals waar je slaapt met kampen. Bij Peer binnen weet ik het niet maar dat is ook niet intressant..

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 16:54

Hoi Kim, wat fijn dat je positief commentaar levert! :D. Ik rijd er natuurlijk nog niet zo lang, maar ben ook zeer tevreden over de Boschhoeve!

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 17:30

CRos95 schreef:
Hoi Kim, wat fijn dat je positief commentaar levert! :D. Ik rijd er natuurlijk nog niet zo lang, maar ben ook zeer tevreden over de Boschhoeve!

Wie ben jij dan? :P Misschien ken ik je wel :)

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 17:31

Jij heet Kim toch of niet? :')
Claire, ook bekend als het-Shapo-meisje :+
Ik kom er redelijk vaak met ruiterkampen en tussendoor nog in de les van Robin (half 2 op zaterdag geloof ik)

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 17:40

CRos95 schreef:
Jij heet Kim toch of niet? :')
Claire, ook bekend als het-Shapo-meisje :+
Ik kom er redelijk vaak met ruiterkampen en tussendoor nog in de les van Robin (half 2 op zaterdag geloof ik)

Oh, dan ken ik je wel. Jij volgde mij op Twitter en zei dat ik te veel tweette hahah. :P (kimmwx)

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 17:44

Oooh ben jij dat _O-
sta ik trouwens echt bekend daar als het shapo-meisje? Zeiden sommige van wel :'). Naja vind 't niet erg, weet iedereen gelijk wat mijn poeppi is :+

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 17:50

CRos95 schreef:
Oooh ben jij dat _O-
sta ik trouwens echt bekend daar als het shapo-meisje? Zeiden sommige van wel :'). Naja vind 't niet erg, weet iedereen gelijk wat mijn poeppi is :+

Haha nee. :P, in ieder geval nog niet van gehoord..

minkxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 17:07

ik ga er dit jaar naar toe! ik heb er echt super zin in.
ik hoor van veel mensen leuke verhalen. /3

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 17:44

minkxx, super leuk! Welke week ga je? en op rk of pk? :D

Qilan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 17:45

Silence schreef:
Ik woon vlakbij de Boschhoeve en deze manege staat hier erg slecht aangeschreven.
Veel kinderen uit de buurt stoppen er uit pure ellende omdat ze zoveel vallen en daar niks aan gedaan wordt.
Ook schijnen ze er erg onaardig te zijn en als je kinderen ziet rijden die daar les hebben zet je er echt vraagtekens bij.
Op onze pensionstalling komen steeds meer mensen van de Boschhoeve omdat ze daar simpelweg schandalig behandeld worden.
Ook is de verantwoording soms ver te zoeken. Jonge meisje begeleiden de buitenritten waardoor het weleens aardig fout gaat.
2 jaar geleden zijn er volop ambulances moeten uitrukken omdat een hele groep op hol geslagen is midden in het dorp met allemaal kleine kinderen op de paarden.

Ik wil niet zeggen dat er niks goed gaat, maar dit zie en hoor je hier in het dorp volop.
Als er slechte verhalen gaan over een manege wordt er direct gezegd: O de Boschhoeve zeker.
Zegt imo genoeg.

Die van 2 jaar geleden, was tijdens ponykamp, van mijn groep, idd hele groep op hol geslagen, ik bleef alleen achter omdat ik mijn pony in bedwang kon houden :).

Uiteindelijk was er 1 pony kreupel omdat die door prikkeldraad was gerent, de rest was over de snelweg dorp in en 2 meisjes hadden iets gebroken de rest haddena lelen kleine wondjes etc.

Ik had als enigste niks :+

Vind de bosschoeve niet egt fijne manege ga er dit jaar voor laatste heen om mijn ruiterbewijs te halen :)

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 17:49

Qilan schreef:
Silence schreef:

Zegt imo genoeg.

Die van 2 jaar geleden, was tijdens ponykamp, van mijn groep, idd hele groep op hol geslagen, ik bleef alleen achter omdat ik mijn pony in bedwang kon houden :).

Uiteindelijk was er 1 pony kreupel omdat die door prikkeldraad was gerent, de rest was over de snelweg dorp in en 2 meisjes hadden iets gebroken de rest haddena lelen kleine wondjes etc.

Ik had als enigste niks :+

Vind de bosschoeve niet egt fijne manege ga er dit jaar voor laatste heen om mijn ruiterbewijs te halen :)

Degene die door prikkeldraad was heengelopen was toch Chica? is nu een eigen paardje iig en alles gaat goed met haar :j.
Kijk je werkt met paarden en pony's, dat zijn vluchtdieren. Hoe veilig het kamp ook mag zijn, er kan áltijd iets fout gaan...
Btw, je hoeft helemaal de snelweg niet over om het dorp in te gaan. Snelweg is rechtsaf en dorp links :')

Qilan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 17:50

Nee was pipo :)

Ja ik weet het niet allmeaal meer

waren paar paarden snelweg over en apar dorp in :P

Zoiets was het, ambulances waren er volgens mij niet hoor maar er werde er wel een apar naar ziekenhuis gebracht :)

blizzart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-11 20:05

zo dat is erg zeg

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 20:08

Qilan schreef:
Nee was pipo :)

Ja ik weet het niet allmeaal meer

waren paar paarden snelweg over en apar dorp in :P

Zoiets was het, ambulances waren er volgens mij niet hoor maar er werde er wel een apar naar ziekenhuis gebracht :)

Ohjaa, Chica was gewoon uitgebroken, de gekke knol :'). (geloof ik)
Ze gaan inderdaad liever even langs het ziekenhuis voor de zekerheid :j.

maar weet je wat ik een beetje naar vind? Door dit soort berichten maak je eigenlijk de Boschhoeve zwart, terwijl er op elke manege wel een x wat gebeurd. Daarbij was er al gezegd dat silence alleen maar negatief commentaar plaatst....

Qilan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 20:10

Agh ik vind dat ze best wat beter kunnen..

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 20:14

In welk opzicht ?
want tja, via zo'n forum vind ik het wel makkelijk om mensen/dingen zwart te maken eerlijk gezegd :o.

Ohjee straks gaan we nog met ruzie op kamp samen _O-