) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
, toch Floor dadelijk dan nog maar eens mailen
.
.
(denk ik..)
, zie pb zo wel dan 
.
.
: [UK] [GED] Inwendig gesloopt & Three times me Silence schreef:Ik woon vlakbij de Boschhoeve en deze manege staat hier erg slecht aangeschreven.
Veel kinderen uit de buurt stoppen er uit pure ellende omdat ze zoveel vallen en daar niks aan gedaan wordt.
Ook schijnen ze er erg onaardig te zijn en als je kinderen ziet rijden die daar les hebben zet je er echt vraagtekens bij.
Op onze pensionstalling komen steeds meer mensen van de Boschhoeve omdat ze daar simpelweg schandalig behandeld worden.
Niet alleen hun, maar ook hun paarden.
Ook is de verantwoording soms ver te zoeken. Jonge meisje begeleiden de buitenritten waardoor het weleens aardig fout gaat.
2 jaar geleden zijn er volop ambulances moeten uitrukken omdat een hele groep op hol geslagen is midden in het dorp met allemaal kleine kinderen op de paarden.
Ik wil niet zeggen dat er niks goed gaat, maar dit zie en hoor je hier in het dorp volop.
Als er slechte verhalen gaan over een manege wordt er direct gezegd: O de Boschhoeve zeker.
Zegt imo genoeg.
. Ik rijd er natuurlijk nog niet zo lang, maar ben ook zeer tevreden over de Boschhoeve! 

. Naja vind 't niet erg, weet iedereen gelijk wat mijn poeppi is
Silence schreef:Ik woon vlakbij de Boschhoeve en deze manege staat hier erg slecht aangeschreven.
Veel kinderen uit de buurt stoppen er uit pure ellende omdat ze zoveel vallen en daar niks aan gedaan wordt.
Ook schijnen ze er erg onaardig te zijn en als je kinderen ziet rijden die daar les hebben zet je er echt vraagtekens bij.
Op onze pensionstalling komen steeds meer mensen van de Boschhoeve omdat ze daar simpelweg schandalig behandeld worden.
Ook is de verantwoording soms ver te zoeken. Jonge meisje begeleiden de buitenritten waardoor het weleens aardig fout gaat.
2 jaar geleden zijn er volop ambulances moeten uitrukken omdat een hele groep op hol geslagen is midden in het dorp met allemaal kleine kinderen op de paarden.
Ik wil niet zeggen dat er niks goed gaat, maar dit zie en hoor je hier in het dorp volop.
Als er slechte verhalen gaan over een manege wordt er direct gezegd: O de Boschhoeve zeker.
Zegt imo genoeg.
.
Qilan schreef:Silence schreef:Ik woon vlakbij de Boschhoeve en deze manege staat hier erg slecht aangeschreven.
Zegt imo genoeg.
Die van 2 jaar geleden, was tijdens ponykamp, van mijn groep, idd hele groep op hol geslagen, ik bleef alleen achter omdat ik mijn pony in bedwang kon houden.
Uiteindelijk was er 1 pony kreupel omdat die door prikkeldraad was gerent, de rest was over de snelweg dorp in en 2 meisjes hadden iets gebroken de rest haddena lelen kleine wondjes etc.
Ik had als enigste niks
Vind de bosschoeve niet egt fijne manege ga er dit jaar voor laatste heen om mijn ruiterbewijs te halen
.

Qilan schreef:Nee was pipo
Ja ik weet het niet allmeaal meer
waren paar paarden snelweg over en apar dorp in
Zoiets was het, ambulances waren er volgens mij niet hoor maar er werde er wel een apar naar ziekenhuis gebracht
. (geloof ik)
.
.