Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Appelmoes_11 schreef:Ik heb Spirit nog nooit gezien.... gaan we daar ook een meeting voor houden?
MarlindeRooz schreef:Appelmoes_11 schreef:Ik heb Spirit nog nooit gezien.... gaan we daar ook een meeting voor houden?
AAAAAAH hou op,
ik ben ooit eens een maand ziek thuis geweest.
dat was in de periode dat mijn zusje elke dag spirit keek. ( en dan 3x achter elkaar ofzo )
ze was toen 5 of 6.. ??
verschrikkelijk, ik kan die film NIET meer aan zien.
BanjerLief schreef:MarlindeRooz schreef:
AAAAAAH hou op,
ik ben ooit eens een maand ziek thuis geweest.
dat was in de periode dat mijn zusje elke dag spirit keek. ( en dan 3x achter elkaar ofzo )
ze was toen 5 of 6.. ??
verschrikkelijk, ik kan die film NIET meer aan zien.
Leuk hè, zo'n broertje/zusje met het teletubbiesyndroom (nog een keer, nog een keer)?
Zelf heeft mijn broertje een tijd gehad dat hij ong. elke dag Jochem Meijer ging kijken, maar dit duurde gelukkig maar kort en waren maar korte stukjes...
Banjerlief schreef:Leuk hè, zo'n broertje/zusje met het teletubbiesyndroom (nog een keer, nog een keer)?
Zelf heeft mijn broertje een tijd gehad dat hij ong. elke dag Jochem Meijer ging kijken, maar dit duurde gelukkig maar kort en waren maar korte stukjes...MarlindeRooz schreef:eeeh dat van jochem MYJER(!!) dat heb ik ook hoor, ik ben echt fan van hem! ik heb zelfs een tweet van hem ontvangen..* trots *
ik heet Meijer, en hij heet MYJER
BanjerLief schreef:Bij die Penny's Shadow film trailer staat ook zo'n reactie "Great. Nog een film over biefstukken"![]()
Die vind ik eigenlijk mooier dan de hele trailer zelf.
Maar dat filmpje over die Spaanse rijschool: "Ja, in Spanje hebben ze domme ezels"Pardon, die zijn waarschijnlijk slimmer dan jij... Alles wordt trouwens wel héél Penny uitgelegd, maar die Andalusiërs zijn wel om van te kwijlen!
BanjerLief schreef:MarlindeRooz schreef:eeeh dat van jochem MYJER(!!) dat heb ik ook hoor, ik ben echt fan van hem! ik heb zelfs een tweet van hem ontvangen..* trots *
ik heet Meijer, en hij heet MYJER
Myer, ook goed![]()
Hij is wel echt goed, ja, en ook superdruk. Mijn broertje heeft ADHD en is dus vrij druk, en heeft nu een t-shirt met "Ik ben net zo druk als Jochem Myer" (kijk~! Goed geschrevuh! Pennies kunnuh wel spelluh!)
Ik zie nu ook steeds vaker dat topic over mailmaatjes voorbij komen... "Ja, ik had wel mailmaatjes maar die reageren niet meer dus ik wil weer een nieuwe"