Wat vinden jullie trouwens van mijn filmpje? 3de plek waardig? Eerlijk zeggen! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat vinden jullie trouwens van mijn filmpje? 3de plek waardig? Eerlijk zeggen!
Ik heb de anderen niet zien rijden, maar ik vind het er netjes uitzien. _Nikkii schreef:_Linn_ schreef:Oooh aha!Wat vinden jullie trouwens van mijn filmpje? 3de plek waardig? Eerlijk zeggen!
Je zit netjes hoor. Alleen een beetje op je benen letten, deze mag je soms wat meer naar achter houden en dan komt het helemaal goed tijdens de halve finale!

fabienne1991 schreef:Ik had op de regio 132,5 en nu 110, en ben nu reserve,ik baal nog steeds een beetje er kwamen instructeurs van andere manege's naar mij toe om te zeggen dat ze mij zo netjes vonden zitten van wat ze gezien hadden,dat vond ik wel erg leuk om te horen, nu duimen dat iemand toch niet kan, wie biedt zich aan die in Almere had gereden en niet kan van categorie 3(a) haha
Als ik mijn filmpje heb en je staat er met enige regelmaat op dan zal ik je hem wel sturen...Ilja000 schreef:marijedublin schreef:klopt helemaal!
ik dacht dat het bij de kwartfinale toch bijna allemaal gelijk waren, omdat je toch al wel door bent!
maar ik zag bij sommige toch duidelijk verschil, of minpuntjes. zo ook bij die jongens!
Dat is dus niet het geval.
Daarnaast ben je een ronde verder en wordt er dus verder gefilterd naar de beste ruiter van het land in die categorie. Aan de puntenlijsten te zien was er op beide kwartfinales duidelijk verschil te zien.
maar ik had het niveau anders verwacht of zo iets..... _Linn_ schreef:Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik de organisatie met de regio (ravenswaaij) beter vond als bij de kwart in emmeloord. Toen ik klaar was met me proef en de inrijbak in ging was het daar echt druk! Er stonden geloof toen wel 3 groepen tegelijk in de bak. Ik moest zelf vragen of ik eerst nog even uit moest stappen of dat ik me paard al af moest geven...
_Linn_ schreef:Twee van onze meisjes moesten beide op Jikke rijden. Het eerste meisje (Myrthe, die door is in categorie 2) begon op Jikke. Het zadel schoof steeds iets verder naar voren. Halverwege de proef kon die gewoon niet nog verder naar voren, Myrthe zat ergens op de schoft en het zadel lag bijna op de hals en kwam vet omhoog aan de achterkant. Hier ga je natuurlijk ook niet beter op zitten. Ze is dan gelukkig wel door, dus de jury had dat ook wel gezien. Later moest Victoria ook nog op Jikke. Me instructrice had de singel toen echt zo strak mogelijk aangesingeld, maar toch ging het zadel nog wat naar voren. Wel beduidend minder als bij Myrthe. Maar ik snap niet waarom ze bij zo'n pony niet een staartriem eraan doen want dit was echt ernstig gewoon.
_Linn_ schreef:Oooh aha!Wat vinden jullie trouwens van mijn filmpje? 3de plek waardig? Eerlijk zeggen!
_Nikkii schreef:De organisatie in Emmeloord vond ik wel goed geregeld. Alleen een beetje jammer van de ruitershop. Vorige week in Zwolle was de ruitershop open en kon je nog lekker even rondneuzen. Iets wat ik maar al te graag doe ik een ruitershop.
_Linn_ schreef:Ik zeg niet dat ik de organisatie slecht vond....ik zeg dat ik hem bij ravenswaaij net een tikkie meer op orde vond. Ik heb verder helemaal nergens last van gehad! Oke wat ik trouwens wel heel dom vond is dat er een brunch was....ik zou nou niet zo'n uitgebreidde en drukke dag tegelijk laten lopen met een brunch. Nu werden er van onze tafel stoelen weg genomen, waardoor wij weer ergens anders stoelen vandaan haalde en toen kregen wij zo'n vrouw over ons heen want jaaaa zij hadden die tafel gereserveerd..... ik persoonlijk had dat anders gedaan.