) tussen de buitenbak en de boerderij..WACHT claire naast de buitenbak, was normaal zo'n klein weitje, stonden (appel? kersen? peren? idk) boompjes in en soms liepen Koosje en Anouschka daarin.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) tussen de buitenbak en de boerderij..
erg he

Laura_Stella schreef:Hm, salsa
Mooi paardje, vind het grappig dat als je langsloopt, kijkt ze heel chag, dan 'lach je haar uit' en whooaap oortjes naar voor haha
Salsa is een braaf paardje, maar kan er wel eens tussen uit naaien.
Kan verder ook goed springen, zwemmen weet ik eigenlijk niet..
Ze is trouwens een merrie haha
Niet de meest blije pony met opzadelen/aansingelen.
Ook doet ze best vaak flappen met dr lipjes haha, niet flemen maar echt flapflapflap hahaha
BaBritFre schreef:LufMyPaardj schreef:Weten jullie hoe Salsa is?
Ik vind dat echt een heel mooi paardje, zal wel op haar/hem willen op kamp, of op een Fries. ! x
Frieslovertje? Mijn beste vriendin ook die mee op kamp gaat zei wil graag Rein
Wanneer ga je op kamp?
LufMyPaardj schreef:Laura_Stella schreef:Hm, salsa
Mooi paardje, vind het grappig dat als je langsloopt, kijkt ze heel chag, dan 'lach je haar uit' en whooaap oortjes naar voor haha
Salsa is een braaf paardje, maar kan er wel eens tussen uit naaien.
Kan verder ook goed springen, zwemmen weet ik eigenlijk niet..
Ze is trouwens een merrie haha
Niet de meest blije pony met opzadelen/aansingelen.
Ook doet ze best vaak flappen met dr lipjes haha, niet flemen maar echt flapflapflap hahaha
Dankje! Haha flappen doet mijn eigenpaardje ook![]()
Ze lijkt me wel leuk idd, en gelukkig is ze niet zo'n heel braaf paard want daar houd ik niet echt van, wil wel een uitdaging
LufMyPaardj schreef:BaBritFre schreef:Weten jullie hoe Salsa is?
Ik vind dat echt een heel mooi paardje, zal wel op haar/hem willen op kamp, of op een Fries. ! x
Frieslovertje? Mijn beste vriendin ook die mee op kamp gaat zei wil graag Rein
Wanneer ga je op kamp?
[/quote]