Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
pebsielover schreef:Nissima schreef:Volgende week zaterdag ga ik voor het eerst de F6 (b) rijden, maar klopt het dat ik vanaf punt 4 (B-X-E door een S van hand veranderen, doorzitten) tot aan punt 7 (B-E halve grote volte, doorzitten, arbeidsgalop rechts) door moet blijven zitten? Of is het alleen de door een S van hand veranderen en daarna weer lichtrijden?
Je moet alleen die 'B-X-E door een S van hand veranderen' doorzitten, als je de E bent gepasseerd(het einde van de S dus) ga je weer lichtrijden.
Laura_ schreef:afgelopen zondag na lange tijd weer eens op de manegepaarden gestart. Had een fijn paardje gelukkig. Eerste PP in de F13 is een feit en dat nog eens met 222 punten! Dus erg blij! Volgende keer even kijken of ik met mijn bijrijdpaard weer ga starten of nog eens op een manegepaard!
ponypower12 schreef:xBerber schreef:F9 met 1 PP punt.
Heb wel 6x de F6 gereden omdat ik op nogal gestoorde paardjes ging. (Zoals paardjes die doods en doods bang zijn voor het jury hokje)
Ik rij f4. En heb vantevoren aan mijn instructiese gevraagt welke ponys geschikt zijn voor mij en voor proefjes rijden.