Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Juul schreef:Op je handen rijden? Wat bedoel je daarmee?
Sonja schreef:HorseyDude schreef:....maar om gelijk te zeggen dat manegeruiters slecht zijn... grrrr! (sorry)
Ach joh, blonde mensen zijn dom, Turken stinken, Marrokkanen zijn crimineel, Surinamers zijn lui, dikke mensen zijn dom, knappe mensen hebben geen hersens, vrouwen kunnen niet autorijden, mannen zijn niet attent, en trek zo nog maar een blikje open. Lekker laten l*llen...
pluklief schreef:Qimm, waarom dan pas? Ik hoef maximaal 2 minuten te fietsen naar mijn paard, kan ze lekker met andere paarden staan zelf geen gedoe over mestafvoer etc. ideaal.
_Sascha_ schreef:Maar ik denk wel dat als je echt de ambitie hebt, het best kan lukken ookal heb je geen geld voor een eigen paard. Zo heb ik geen eigen paard, maar via verzorgpaarden héél veel ervaring opgedaan (paard zadelmak maken, deels inrijden, bang paard over angst heen geholpen) en heb nu een verzorgpaard bij een oudere vrouw, die heel hoog heeft gereden en mij les geeft op haar paard. Ook ben ik nu, door gewoon mee te doen met wedstrijden en door te zetten, in een jaar (ongeveer 6 springwedstrijden) van B naar L gegaan met een manegepaard. Dus als je goed zoekt, je best doet (en natuurlijk ook een beetje mazzel hebt) zijn er best veel mogelijkheden als je het echt wilt.
Bizzybijtje schreef:_Sascha_ schreef:Maar ik denk wel dat als je echt de ambitie hebt, het best kan lukken ookal heb je geen geld voor een eigen paard. Zo heb ik geen eigen paard, maar via verzorgpaarden héél veel ervaring opgedaan (paard zadelmak maken, deels inrijden, bang paard over angst heen geholpen) en heb nu een verzorgpaard bij een oudere vrouw, die heel hoog heeft gereden en mij les geeft op haar paard. Ook ben ik nu, door gewoon mee te doen met wedstrijden en door te zetten, in een jaar (ongeveer 6 springwedstrijden) van B naar L gegaan met een manegepaard. Dus als je goed zoekt, je best doet (en natuurlijk ook een beetje mazzel hebt) zijn er best veel mogelijkheden als je het echt wilt.
Dan heb jij veel geluk, want een verzorgpaard vinden is verdomd moeilijk
Bizzybijtje schreef:Dan zal ik in de verkeerde regio wonen
Gewoon blijven zoeken hoor...komt vast wel op je pad. En trouwens, ik rijd ook op een manege. Een manege met ook pensionklanten en daar kun je dus vaak iemand tegen het lijf lopen die een verzorgster zoekt...
Pallatin schreef:..en weet je, als ik eerlijk ben...bij ons zijn er heel wat ruiters met eigen paard die slechter rijden dan de manege ruiters...ondanks alle prive-lessen en poespas...