Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Adamootje schreef:@Ludique96,
Ik heb echt zo'n retehekel aan roze!
De Hittax heb ik één keer aan het werk gezien. Met collega's er op. Alleen stappen en een klein stukje rechtuit in draf. We hebben ons kapot gelachen. Helaas was er één zo'n druif die beweerde te kunnen paardrijden, die dus los meeging. Bleek ie niet te kunnen. Maar dat verpest dan wel je rijplezier, want een galopje konden we dus op onze buiken schrijven.
Tegenwoordig ga ik altijd met EP de bossen in, dus ik zie ze nu niet zo heel vaak meer.

Mijn paard heeft 2 sjabrakjes. Een witte voor concoursen, die ik dus nooit meer gebruik en een Eurostar. Ow, ik heb 3, ik heb ook een Kavallo opvulbaar sjabrak. Die heeft mijn paard al geprobeerd te slopen.
Hij kon erbij, toen ie naast zijn stal op een kast lag. Heeft die druiloor net zo lang staan freubelen tot ie hem door de spijltjes in zijn stal had gekregen.
Ik koop ook eens wat duurs...

Misschien als losse buitenritten dus wel leuk, maar als kamp wat minder...
BanjerLief schreef:Heb zelf geen eigen schaatsen, iets wat mijn school niet schijnt te begrijpen... Een paar dagen van tevoren: "Ja neem je schaatsen mee~!"
Ja. Leuk. Die heb ik niet... Zeker niet als ik het een paar dagen van tevoren te horen krijg...
)
jeetje..