Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Je doet stap, draf, galop, stap & draf zonder beugels op beide handen, en halthouden natuurlijk. Je wordt beoordeeld, en uiteindelijk gaan van elke categorie de 3 besten door. Bij ons was alleen bij categorie 3 maar een iemand die meedeed dus die ging sws door. Nu gaan de 10 mensen die door zijn naar de regiofinale in Tilburg, en verder weet ik het ook niet

Laura_Stella schreef:Thanks! Was echt blij dat ik op Milow mocht, ze wil niet 'aansluiten' zoals de rest (je rijdt in groepjes van 4-6 personen met afstand tussen elkaar) en je kunt er fijn op zitten haha
Je hebt een paar categorieën, daar word gelet op leeftijd en op je 'f-proef-niveau', (bij ons) zijn er 4 categorieën.
Dan worden er groepjes gemaakt van 4 tot 6 personen, je rijdt dan bij andere mensen van dezelfde categorie. Je moet een proefje rijden en er word alleen gelet op je houding en hoe je stuurt etc. Maakt dus niet uit of je figuur mooi is, als je maar goed zit en stuurt. Afstand houden is wel belangrijk (en voor de meesten best lastig want de pony's willen allemaal aansluiten). Je doet stap, draf, galop, stap & draf zonder beugels op beide handen, en halthouden natuurlijk. Je wordt beoordeeld, en uiteindelijk gaan van elke categorie de 3 besten door. Bij ons was alleen bij categorie 3 maar een iemand die meedeed dus die ging sws door. Nu gaan de 10 mensen die door zijn naar de regiofinale in Tilburg, en verder weet ik het ook niet