Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gaby89 schreef:Ik rijd nu iets meer dan een jaar en heb vorige maand een F3 gedaan.
Ik had hier 246 punten voor, hoeveel promotie punten is dat?
xVerax schreef:Super Pebsielover!
Schrijven is idd leuk om te doen.
Vandaag 231 punten gereden in de F11protocol ligt nog op stal i.v.m. selecteren van zitcompetitie deelnemers.
Laura_ schreef:Gisteren ook proef gereden. Voor eerste keer f13. Helaas niet mn pp gehaald. Had 205. Jury kwam meteen naar me toe of ik er mee kon leven. Stond commentaar op wat ik zelf ook niet netjes vond gaan en waar ik ook wat aan heb. Dus kon er mee leven haha. Mn instructie zei ook je bent wel beter gaan rijden maar proeftechnisch moet je wel beter gaan oefenen. Figuren gewoon heel slordig enzo.
jury had het losrijden gezien en die vond dat er netjes uitzien. Daar was dir ook wat constanter in zn nageefelijkheid dan tijdens de proef.
dus ondanks dat ik niet mn proef heb gehaald weet ik wel dat ik goed op weg ben
xVerax schreef:Is dat echt nodig?
Lijkt me dat de jury wel zijn eigen gegeven punten kan vertegenwoordigen..
pebsielover schreef:ponypret123 schreef:Ik wil ook weer is proefjes gaan rijden, maar ik weet echt niet op welke pony...
Een pony waar jíj fijn mee kunt rijden, dat doe ik ook altijdEn dat zijn niet altijd de paarden waar iedereen van verwacht dat je daar een goede proef mee kunt rijden.
Shirley__ schreef:Ik meld me ook! Zaterdagavond mijn eerste f10 wedstrijd op een ander paard. Eentje van 1,73m?? met ruime beweging, het oefenen ging goed, nu zaterdag nog afwachten!