. Op zo'n manege heb ik ook gezeten, gelukkig zit ik nu bij een veel fijnere manege waar je (behalve in de beginnerslessen) echt voor jezelf moet rijden. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Op zo'n manege heb ik ook gezeten, gelukkig zit ik nu bij een veel fijnere manege waar je (behalve in de beginnerslessen) echt voor jezelf moet rijden.
) en mocht soms op het paard van mijn moeder, maar heb wel les gehad in de manege
Ja zeg.)Marian_ schreef:hahaha geweldig dit
Citaat:een manege ruiter kan meestal nog beter rijden dan de ruiters die een eigen paard hebben..
nou meid, ik heb vele manege's gezien, en wat sta ik te kijken hoe slecht ze daar les krijgen! 'n uurtje achter elkaar aanhobbelen.
en nou krijg ik waarschijnlijk een hoop bokkers over me heen maar ik kan er niet veel anders van maken.
Qimm schreef:ik heb less gehad van iemand op haar eigen paarden (2 stuks) daarna ooit 1 manege les gereden maar dat vond ik echt zónde van m'n geld, daar heb ik niets geleerd en ik vond het een geestdodende manege (ik hoop dat het ook ander kan op manege's. Ik kreeg namelijk op mijn donder dat ik af wou wenden om meer ruimte te zoeken om te rijden, ik moest wel in de rij blijvenJa zeg.)
Later heb ik wel met een verzorgpony (de pony waar ik dus oorspronkelijk les op kreeg) les gereden, maar dat was gewoon ponyclub les bij een rijvereniging
Snoevie schreef:maar een priveles is toch alweer anders als een groepsles.
ik rij zelf beiden,maar ik merk wel dat een half uurtje priveles ook vermoeiender is,de aandacht is alleen voor jou.
dat kan bij ons ook gewoon op een manegepaard
En mocht iets niet helemaal lekker gaan, ook dan wordt er in de groepsles gewoon persoonlijk aandacht aan besteed.
Snoevie schreef:wow 38 km is veel zeg!dan moet het wel een erg fijne manege zijn,dat je er zo ver voor rijdt
ik heb mazzel,de manege waar mijn pony staat,ligt op precies 3 km afstand
(mag ik ook vragen waar je rijdt?)