Haha, ja, ik dacht al dat dat de juryleden waren, vond het wat vreemd aangeduid. @Natasja: duidelijk wat je bedoelt, gewoon even begeleiden, het is toch spannend voor iedereen, en op een vreemd paard.
Dank je voor het compliment. De paarden en pony's zullen er weer netjes bijlopen zaterdag. En ik zou zeggen, geniet er allemaal van zaterdag, als je meerijdt, dan rij je tenslotte al in de halve finale van 2010!
haha, ik vind die paarden er ook altijd heel leuk uitzien! ik ben alleen een beetje bang dat ik op die ene spikkel moet... Ik weet niet meer hoe die heet... 2 jaar terug ging die echt heel hoog steigeren enzo bij een manege-genootje van mij... Wil natuurlijk niet zeggen dat hij dat nu ook doet, maar toch...
liberty
Geplaatst: 06-09-10 22:14
loes-freke schreef:
Kiimm_ schreef:
De paardjes van sintels waren inderdaad erg leuk.
voor al tjibbe???
Tjibbe gaat niet mee, die vond het niet zo geweldig toen hij een keer mee was als reserve paard
@gea_thora, die is er niet bij, zie bovenstaande reactie
Meerdere mensen hebben ze nog niet ontvangen, moet je even voor bellen
gea_thora
Geplaatst: 07-09-10 09:57
Oh oke, nou dan hoef ik me daar niet druk over te maken! Ze hadden haar verteld dat hij de braafste van allemaal was, haha ze had echt zoiets van 'huh?! als dit het braafste paard is, wil ik niet weten hoe de anderen zijn!' Ik heb mijn kaartjes trouwens wel al ontvangen.. Maar ik had er ook al eens achteraan gemaild...
Ik heb er niet achteraan gemaild, maar mijn kaartje wel ontvangen. Inderdaad even achteraan bellen of mailen, anders heb je de kaartjes straks te laat en dat zou zonde zijn!