Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
emma525 schreef:Ik heb nu sinds april een eigen, van de manege waar ik 7 jaar heb gereden. alleen wegens overstap naar western gestopt daar. Ik ga nog hartstikke vaak met mijn zus mee naar de manege, en heb veel geleerd en kom er met veel plezier. manege is niet alleen rijden maar is ook een stukje sociaal
bello2005 schreef:Precies wat je zegt,
een manege ruiter kan meestal nog beter rijden dan de ruiters die een eigen paard hebben..
De meeste manege ruiters hebben/krijgen geen kans om hun (talent) te kunnen uitoefenen, en dat
is best jammer vind ik persoonlijk.
Maar het oordeel van manegeruiters zijn slecht, ben ik het totaal NIET mee eens
Ook jij mag komen als je wil.
Als iemand toehapt terugkrabbelen met de mededeling dat ze het risico toch niet willen nemen omdat het paard 'gevaarlijk' is voor een 'manegeruiter'. 
MarcoBorsato schreef:emma525 schreef:Ik heb nu sinds april een eigen, van de manege waar ik 7 jaar heb gereden. alleen wegens overstap naar western gestopt daar. Ik ga nog hartstikke vaak met mijn zus mee naar de manege, en heb veel geleerd en kom er met veel plezier. manege is niet alleen rijden maar is ook een stukje sociaal
Alsof een pensionstal niet gezellig of sociaal is
Op een pensionstal komen ook mensen hoor
Juul schreef:Zo'n aanbod als van Phara ken ik.Als iemand toehapt terugkrabbelen met de mededeling dat ze het risico toch niet willen nemen omdat het paard 'gevaarlijk' is voor een 'manegeruiter'.
Maargoed, als het niet zo ver was had ik je aanbod graag aangenomen hoor.
Maar terugtrekken doe ik niet. Ik raad enkel aan om te wachten tot het weer betrouwbaarder wordt.
Snoevie schreef:[naam],ken jij phara persoonlijk dat je weet dat ze haar aanbod intrekt?
ik geloof eerder dat mensen met een grote mond het aanbod niet aan durven nemen.
ik zeg je eerlijk,ik zou het zelf niet durven.
Kan best dat zij wel serieus is hoor, maar ik denk ik zeg het even.
Citaat:een manege ruiter kan meestal nog beter rijden dan de ruiters die een eigen paard hebben..
Marian_ schreef:hahaha geweldig dit
Citaat:een manege ruiter kan meestal nog beter rijden dan de ruiters die een eigen paard hebben..
nou meid, ik heb vele manege's gezien, en wat sta ik te kijken hoe slecht ze daar les krijgen! 'n uurtje achter elkaar aanhobbelen.
en nou krijg ik waarschijnlijk een hoop bokkers over me heen maar ik kan er niet veel anders van maken.

helaas (uitzonderingen daar gelaten)