Zag het ja, of ik moet even kijken of ik nieuwe lader voor zondag ergens kan bestellen en kijken of ie het dan doet..
xNK schreef:Roosje_socks schreef:Nog iets meer dan 1.5 dag!!!!! Tas is bijna klaar zondag nog de laatste dingen erin en dan naar vp tje daar spulletjes pakken
Isa schreef:Naomi heeft er zin iiiiin! En uk ook Zin? Giga ontzettend meeeeeeeega heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel zin
Haha ik hoop dat t wat koeler wordt dames! Vandaag hebben we 40.1 graden hier gehad, niet echt fij/gezond weer om actief te zijn, als je t mij vraagt
mismijk schreef:Haha ik hoop dat t wat koeler wordt dames! Vandaag hebben we 40.1 graden hier gehad, niet echt fij/gezond weer om actief te zijn, als je t mij vraagt Ja echt wooow hier was het 40,2 C en toen was het 3 uur
Ja echt niet leuk meer gister en eergisteren wel gereden maar dat was ook meer omdat het moest. Het belooft wel wat minder heet te worden gelukkig
ik ben echt heel erg benieuwd wat mensen van drossie vinden .ik moet nog zo veel doen he :0 en ik heb nog maar 24 uur.
lina1998 schreef:ik ben echt heel erg benieuwd wat mensen van drossie vinden .ik moet nog zo veel doen he :0 en ik heb nog maar 24 uur.Drossie is über lieve, mooie, knappe, stoute kleuter
Hoe laat vertrekken jullie morgen ik 12 uur dan ben ik er rond 2 uur dan kan ik nog even rond kijken want ik ben er nog nooit geweest