Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
MissAmazone schreef:Word je niet strenger beoordeeld? Dacht altijd dat hoe hoger je ging des te lager je punten worden bij fouten, bijv toen ik bij de F6 uit de galop viel te vroeg ik een 6 kreeg en nu bij de F12 een 4.. Of misschien ligt dat puur aan verschillende jury's? Ik doe al 18 jaar mee aan proefjes maar kan er gewoon niet aan wennen. Blijft stressen van wat ze ervan vinden. Vind het ook moeilijk juist voor die nageefelijkheid enzo, wij mogen niet losrijden en het blijven natuurlijk manege paarden.. We worden er wel op afgereken als paarden niet netjes aan de teugel lopen. Alleen daarom kan ik al zenuwachtig worden
xVerax schreef:Om dan toch nog even wat te vragen in dit topic.
Wat verwachten jullie van:
''In Vrije stap de rijbaan verlaten''
Ik deed altijd lange teugel en dan na de eerste hoekletter (M of H) beloonde ik. Ik kreeg hier altijd een 6 voor maar ik dacht dat jullie altijd uitgingen vanaf een 7, wat deed ik dan verkeerd?
juulliiee schreef:Ik vind het altijd erg vervelend dat ik de paarden niet aan de teugel krijg.
Ze werken zegmaar een beetje tegen?
groetjes
Bellatrix schreef:Als ik iets niet goed vind laat ik er altijd bijzetten wat er niet goed ging en hoe het anders kan. Jammer dat er bij jou niets bijstond dan.