Laat maar horen als het kan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sannerody schreef:@celine, weer je wie er de laatste week allemaal leiding zijn?
Celien_Alex schreef:sannerody schreef:@celine, weer je wie er de laatste week allemaal leiding zijn?
uhmm, ja ik weet er in ieder geval een aantal.
Als het goed is zijn Saskia, Jessica, Nienke, Myrthe (blijft tot woensdag) en ik er.
Saskia was er denk ik vorig jaar ook toen jij op kamp was, maar dat weet ik niet zeker?
Voor de rest ken je alleen Nienke denk ik.
) dan gaan we op kamp
. Ik heb er zo ontzettend veel zin in!! 

Niet veel later gingen we opzadelen en rijden, maar nog niet galopperen, omdat de paarden weten dat er op zondag nieuwe mensen komen, gaan ze die nogal uitproberen (dat is wat ik hoorde) Nou goed, ik werd flink gebeten tijdens het aansingelen, dat deed behoorlijk pijn.. Maar toch erop gegaan en gereden, en sjonge wat was ze me aan het uitproberen! Ik vond haar dus niet zo leuk
Maar heb tegen mezelf gezegd dat ik het morgen nog een keer ga proberen, en als ze dan weer niet leuk is, ik ga kijken of we konden ruilen met iemand.
Even later gingen we een bosrit maken, maar ook alleen draven en stappen, maar toch was het heel leuk!
Daarna hadden we Pimp my Pony, we hadden Sandy om te pimpen en ze werd helemaal roze gehehehe
Die avond hadden we bonte avond, was heel erg leuk! We hadden voor de verliezersgroep een troostprijs: Een paarden drol!
Die avond kregen we ook te horen wie had gewonnen met de springwedstrijd en de pimp je pony wedstrijd! Ik kon het niet geloven, maar ik had gewonnen!!
Ik kon het echt niet geloven en ik kreeg een penny als prijs
De Pimp je pony wedstrijd had mijn groepje niet gewonnen, maar die meiden die wel hadden gewonnen waar ook heel orgineel: Okkie hadden ze veranderd in een Kokkie! Echt heel leuk
En we hadden nog een soort disco, dat was ook erg leuk!
Daarna ontbijten enzo en afscheid nemen
Ik vond het heel moeilijk om afscheid te nemen van Princess, vooral omdat ze net moest rijden toen ik weg ging, dus ik kon haar niet meer knuffelen ofzo
Ook afscheid genomen van mijn nieuwe vriendinnen, die gelukkig wel heel erg in de buurt wonen!
we zijn zuinig op onze vriendjes!
Hele leuke groep, leiding en Wandi is een geweldige pony!