Oké ik heb weer een paar vraagjes voor mensen die eerder zijn geweest of het Gwn. Weten 1. Op de mail die je hebt gekregen staat dat het om 15.00 begint, begint het programma dan op kan je vanaf dan komen? 2. Ga je zondag nog rijden (is het nodig om een paardrijbroek aan te doen of is een spijkerbroek ook goed?) 3. Hoe gaat het als je een pony meeneemt (met stal, brok en spullen enzo op zondag en de rest van de week?
Ik hoop dat iemand mij duidelijke antwoorden hierop kan geven
1. rond die tijd kan je komen als je eerder bent is het ook goed, maakt allemaal niet zo heel veel uit 3 uur is een beetje een richtlijn. 2. ja zondag ga je nog rijden, zo kunnen ze kijken of de pony bij je past, de rijgroep klopt etc, rijbroek aan doen is niet nodig maar kan wel (er is tijd om je om te kleden en alles) 3. ze vertellen je welke stal je kan gebruiken en wijzen aan waar je je spullen kunt laten. voer zet je voor de stal zodat ze dat kunnen voeren s'ochtend en s'avonds en dat kan je natuurlijk ook altijd nog vragen zondag.
je kan er wel voor kiezen het zelf mee te nemen, ik neem zelf extra muslie mee om bij te voeren maar dat voer ik hem dus ook zelf. ik laat gewoon brok van de manege voeren ging vorig jaar ook prima