Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DeEenhoorn schreef:zou mij wel leuk lijken, een proevendag waarbij je zonder zadel moet!ik kies dan niet voor eentje die heel makkelijk uit te zitten is, maar wel lekker zit denk ik, heb al eens op een paard gereden zonder zadel waarbij het bot van de rug echt zeer deed, en dat was niet alleen de schoft
liep verder door, zat midden in je kruis, dat nooooit meer
dan liever eentje die echt niet uit te zitten is en je bijna vanaf valt hoor!
DeEenhoorn schreef:zou mij wel leuk lijken, een proevendag waarbij je zonder zadel moet!ik kies dan niet voor eentje die heel makkelijk uit te zitten is, maar wel lekker zit denk ik, heb al eens op een paard gereden zonder zadel waarbij het bot van de rug echt zeer deed, en dat was niet alleen de schoft
Nissima schreef:Afgelopen zaterdag heb ik mijn F5-debuut 221 punten geredenIk heb nog nooit zo hoog gereden dus ben best trots op mijn paardje en mijzelf
![]()
Wel heb ik nog een vraag!Ik heb een blauwe cap, en wil daar nog een donkerblauw jasje bij. Het lijkt mij tof om dan ook een donkerblauw dekje (en evt. oornetje) op "mijn" witte paard te leggen. Mag dat?
ponypret123 schreef:DeEenhoorn schreef:zou mij wel leuk lijken, een proevendag waarbij je zonder zadel moet!ik kies dan niet voor eentje die heel makkelijk uit te zitten is, maar wel lekker zit denk ik, heb al eens op een paard gereden zonder zadel waarbij het bot van de rug echt zeer deed, en dat was niet alleen de schoft
Haha maar dan wel F1