f proefjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jamielee_xxx

Re: f proefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 22:19

Nee helaas we zijn KNHS

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 23:08

jamielee_xxx schreef:
Heb je hem in boekjes vorm? Wij hebben hem namelijk nodig om hem aan de jury te geven zodat die punten kunnen geven hoe die in het boekje staat zo hebben wij hem ook.

Het maakt toch niet uit of je een scan/kopie van de bladzijde van het proevenboekje krijgt of het hele boekje? Het gaat toch alleen maar om die proef?

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 21:58

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 22:20

Heb boek, maar kan die zo scannen?

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 23:17

Voor mij is het bijna een jaar geleden dat ik mn laatste proefje heb gereden. Ik rijd nu carrousel op de manege, maar mis "mijn" (lang verhaal) pony toch zo, heb niet echt zin om op manege paarden nu een proefje te rijden aangezien ik ook een bijrijdpaard heb, ik mag daar ook mee gaan starten over een tijdje, vind dat leuker :)
Maar succes iedereen met jullie aankomende proefen!

Dyanne_z

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 19:31

Hoera vandaag de laatste keer F7 gereden 226 punten. Op naar de F8 *\o/*

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 22:23

Dyanne_z schreef:
Hoera vandaag de laatste keer F7 gereden 226 punten. Op naar de F8 *\o/*

*\o/* gefeliciteerd!

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 17:09

Heb vandaag een superfijne proef gereden tijdens mijn F12-debuut, mijn proef werd uiteindelijk beloond met maarliefst 220 punten en een 2de plaats(in handicap met F8 en F9)! Er waren natuurlijk ook nog wel punten om aan te werken zoals wijken, galop verruimen en middendraf, maar daar gaan we komende weken weer hard mee oefenen! Ben voor nu in ieder geval super blij!

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 21:32

pebsielover schreef:
Heb vandaag een superfijne proef gereden tijdens mijn F12-debuut, mijn proef werd uiteindelijk beloond met maarliefst 220 punten en een 2de plaats(in handicap met F8 en F9)! Er waren natuurlijk ook nog wel punten om aan te werken zoals wijken, galop verruimen en middendraf, maar daar gaan we komende weken weer hard mee oefenen! Ben voor nu in ieder geval super blij!

Super :o
er blijven altijd wel dingen om aan te werken, ik vind het een mooie score :=
succes verder!

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:18

Mooie score voor de f12

Ik dacht jeah er is weer is een wedstrijd op zaterdag is het het weekend dat ik een toernooi heb in Amersfoort (andwre kant van het land)
Nu dus weer 2 maanden ofzo wachten voor hwr weer op zaterdag is.
Meeste zijn hier op zondag maar dan werk ik

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 23:42

Dit weekend laatste keer f10 gereden en gehaald met 223 punten, rest van de dag schrijver geweest bij de jury, superleuke ervaring! :D

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 07:11

ponypret123 schreef:
pebsielover schreef:

Super :o
er blijven altijd wel dingen om aan te werken, ik vind het een mooie score :=
succes verder!

Dankjewel! Gelukkig wel, altijd leuk de uitdaging om het de volgende keer te verbeteren.

kosseh schreef:
Mooie score voor de f12

Ik dacht jeah er is weer is een wedstrijd op zaterdag is het het weekend dat ik een toernooi heb in Amersfoort (andwre kant van het land)
Nu dus weer 2 maanden ofzo wachten voor hwr weer op zaterdag is.
Meeste zijn hier op zondag maar dan werk ik

Dankjewel!

xVerax schreef:
Dit weekend laatste keer f10 gereden en gehaald met 223 punten, rest van de dag schrijver geweest bij de jury, superleuke ervaring! :D

Mooie score ook in de F10! Gefeliciteerd!

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-14 20:22

xVerax schreef:

Super goed gedaan! Klinkt leuk!!

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 09:31

Ik heb 12 april weer wedstrijd in de F12 voor mn laatste wp. Alleen is mijn paard getrapt in de wei en kan er nog geen singel overheen :(. Dat wordt hopen op snel herstel of zonder zadel gaan, al wordt dat wel lachwekkend met een witte broek :+

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 09:49

Balen dat je paard getrapt is. Mag je wel starten zonder zadel?

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 09:54

Dankjewel Pebsielover en Ponypret123 :D

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 11:47

Volgens mij mag het wel. Hier staet een paard ook vaak zondee zadel. Maar wel met een pad. Kan je iedergeval geen aftrek voor op verkeerde been zitten krijgen :P

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 12:05

In reglementen staat dat je een boomzadel moet hebben, maar wie weet als je met jury/manegehouder overlegd dat het mag. Zou er niet vanuit gaan.

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 12:15

Ceetje_bokt schreef:
Balen dat je paard getrapt is. Mag je wel starten zonder zadel?

Ja, vooral sneu voor haar.. Maar ben allang blij dat ze weer lekker op de wei staat. Dat koppie als je aankomt <3

kosseh schreef:
Volgens mij mag het wel. Hier staet een paard ook vaak zondee zadel. Maar wel met een pad. Kan je iedergeval geen aftrek voor op verkeerde been zitten krijgen :P

Kan ik toch al niet, hele proef doorzitten :')

__denise schreef:
In reglementen staat dat je een boomzadel moet hebben, maar wie weet als je met jury/manegehouder overlegd dat het mag. Zou er niet vanuit gaan.

Ga ik ook niet, was meer een grapje ;). Ik heb der tot nu toe pas 2x zonder zadel gereden en ondanks dat het beter gaat dan verwacht ga ik echt geen proef zonder zadel starten (een F1 zou dan misschien nog wel gaan haha)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 12:41

kosseh schreef:

zonder zadel kan de jury lichtrijden niet beoordelen... dit zal iig onderaan meegenomen worden in de cjjfers maar ook per onderdeel van de proef zal het invloed hebben...

als de reglementen aangeven dat je met zadel moet rijden heeft het consequenties als je dat niet doet...

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 14:07

O heb het zelf nooit gedaan maar die pony van de manege loopt ook zo in de lessen. Alshet overlegt wordt zal het toch geen punten kosten?
Dat van het ligt rijden was maar een grapje

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 18:30

ynskek schreef:
kosseh schreef:

zonder zadel kan de jury lichtrijden niet beoordelen... dit zal iig onderaan meegenomen worden in de cjjfers maar ook per onderdeel van de proef zal het invloed hebben...

als de reglementen aangeven dat je met zadel moet rijden heeft het consequenties als je dat niet doet...

Ik hoef niet licht te rijden ;)
Maar ik was verder niet van plan zonder te starten hoor haha

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 17:54

__denise schreef:

Ik kopieer voor jullie artikel 2 even, dat geeft veel duidelijkheid:
Artikel 2
a. Het paard dient te zijn opgetoomd met een deugdelijk, goed passend en in behoorlijke staat van onderhoud verkerend zadel, hoofdstel en bit (een trens-optoming).
b. Beenbeschermers, sporen en hulpteugels (mits goed afgesteld), zijn alleen toegestaan
met toestemming van de manegehouder.
c. Vanaf proef F12 is alleen het gebruik van een martingaal (mits goed afgesteld) toegestaan.
d. Een bitloze optoming is alleen toegestaan met toestemming van de manegehouder.

Zadel moet dus, maar mag evt. ook boomloos.

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 21:40

Toch wel jammer het leek me wel een uitdaging :')

Ben wel benieuwd wat een jury zou doen als je in de ring verschijnt zonder.. vooral als ze je dan wel laat starten en het goed gaat, maar daar komen we denk ik nooit achter helaas

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 22:19

Haha of je doet het gewoon een keer ;p
Dat je 2 keer start op een dag en dan 1 keer zonder