Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jamielee_xxx schreef:Heb je hem in boekjes vorm? Wij hebben hem namelijk nodig om hem aan de jury te geven zodat die punten kunnen geven hoe die in het boekje staat zo hebben wij hem ook.
pebsielover schreef:Heb vandaag een superfijne proef gereden tijdens mijn F12-debuut, mijn proef werd uiteindelijk beloond met maarliefst 220 punten en een 2de plaats(in handicap met F8 en F9)! Er waren natuurlijk ook nog wel punten om aan te werken zoals wijken, galop verruimen en middendraf, maar daar gaan we komende weken weer hard mee oefenen! Ben voor nu in ieder geval super blij!
ponypret123 schreef:pebsielover schreef:Heb vandaag een superfijne proef gereden tijdens mijn F12-debuut, mijn proef werd uiteindelijk beloond met maarliefst 220 punten en een 2de plaats(in handicap met F8 en F9)! Er waren natuurlijk ook nog wel punten om aan te werken zoals wijken, galop verruimen en middendraf, maar daar gaan we komende weken weer hard mee oefenen! Ben voor nu in ieder geval super blij!
Super![]()
er blijven altijd wel dingen om aan te werken, ik vind het een mooie score![]()
succes verder!
kosseh schreef:Mooie score voor de f12
Ik dacht jeah er is weer is een wedstrijd op zaterdag is het het weekend dat ik een toernooi heb in Amersfoort (andwre kant van het land)
Nu dus weer 2 maanden ofzo wachten voor hwr weer op zaterdag is.
Meeste zijn hier op zondag maar dan werk ik
xVerax schreef:Dit weekend laatste keer f10 gereden en gehaald met 223 punten, rest van de dag schrijver geweest bij de jury, superleuke ervaring!
Ceetje_bokt schreef:Balen dat je paard getrapt is. Mag je wel starten zonder zadel?
kosseh schreef:Volgens mij mag het wel. Hier staet een paard ook vaak zondee zadel. Maar wel met een pad. Kan je iedergeval geen aftrek voor op verkeerde been zitten krijgen
__denise schreef:In reglementen staat dat je een boomzadel moet hebben, maar wie weet als je met jury/manegehouder overlegd dat het mag. Zou er niet vanuit gaan.
kosseh schreef:Volgens mij mag het wel. Hier staet een paard ook vaak zondee zadel. Maar wel met een pad. Kan je iedergeval geen aftrek voor op verkeerde been zitten krijgen
ynskek schreef:kosseh schreef:Volgens mij mag het wel. Hier staet een paard ook vaak zondee zadel. Maar wel met een pad. Kan je iedergeval geen aftrek voor op verkeerde been zitten krijgen
zonder zadel kan de jury lichtrijden niet beoordelen... dit zal iig onderaan meegenomen worden in de cjjfers maar ook per onderdeel van de proef zal het invloed hebben...
als de reglementen aangeven dat je met zadel moet rijden heeft het consequenties als je dat niet doet...
__denise schreef:In reglementen staat dat je een boomzadel moet hebben, maar wie weet als je met jury/manegehouder overlegd dat het mag. Zou er niet vanuit gaan.