Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
natas_joy schreef:de 1e avond gaa je een keer rijden en dan kijken ze hoe goed je akn rijden en derest van de dagen wordt je ingekedeeld bij de mensen van jouw niveau
, en hoeveel verschillende niveau's zijn er dan? beginners, half gevorderd en gevorderd ofzo? natas_joy schreef:maar je mag ook aangeven of je op paarden wilt of pony's of dat je alleen dressuur wilt of oook springen en ga z\o maar door
)
, als je op je eigen manege in de gevorderd rijdt, denk je dan dat je bij de instructieweek ook in de gevorderd kom? ponydreamer schreef:natas_joy schreef:maar je mag ook aangeven of je op paarden wilt of pony's of dat je alleen dressuur wilt of oook springen en ga z\o maar door
Rij je dan niet 1 x per dag springen en 1 x per dag dressuur?
(sorry, dat ik zoveel vraag hoor![]()
ik ben nogal nieuwschierig)
ponydreamer schreef:oke, als je op je eigen manege in de gevorderd rijdt, denk je dan dat je bij de instructieweek ook in de gevorderd kom?
CheRel schreef:In principe is het wel beginners, halfgevorderd en gevorder of vergevorderd. De laatste dagen(of dag) rij je in groepjes van 3 personen. Dat was tenminste 2 jaar geleden zo.
ponydreamer schreef:oke, als je op je eigen manege in de gevorderd rijdt, denk je dan dat je bij de instructieweek ook in de gevorderd kom?
natas_joy schreef:maar je mag ook aangeven of je op paarden wilt of pony's of dat je alleen dressuur wilt of oook springen en ga z\o maar door
Ik was nog maar een kleine muppet toen
Jaimyliefje schreef:CheRel schreef:In principe is het wel beginners, halfgevorderd en gevorder of vergevorderd. De laatste dagen(of dag) rij je in groepjes van 3 personen. Dat was tenminste 2 jaar geleden zo.
één reden dus al waarom ik hoop dat we een kleine groep hebben; dan mag je vaak kiezen:
één uur groepsles (3 á 5 personen van jouw niveau) of een halfuur privé les.. (dressuur/spring)
Vaak vind ik het zelfs wel lekker als er even niet op je gelet wordt in een les. Kan je even zelf knoeien en daarna weer op weg geholpen worden! Ik krijg ook altijd onbewust de zenuwen als iemand me constant op mn vingers zit te kijken.
Jaimyliefje schreef:CheRel schreef:In principe is het wel beginners, halfgevorderd en gevorder of vergevorderd. De laatste dagen(of dag) rij je in groepjes van 3 personen. Dat was tenminste 2 jaar geleden zo.
één reden dus al waarom ik hoop dat we een kleine groep hebben; dan mag je vaak kiezen:
één uur groepsles (3 á 5 personen van jouw niveau) of een halfuur privé les.. (dressuur/spring)

ik sprong ook met mijn pony mee met de paarden om dat ik hoog wilde

maare met de instructie week rijd je met 7 a 8 mensen maar je krijgt egt enorm goede les zo als ik nu rijd heb ik toch allemaal wel het meest daar geleerd
natas_joy schreef:als je anageef dat je niet wil springen hoeft het niet hoor
en met springen heb je ook hoog en laagik sprong ook met mijn pony mee met de paarden om dat ik hoog wilde

voor mijn niveau/leeftijd althans..
) die afgelopen jaar/dit jaar zadelmak is gemaakt en in is gereden een springles kan nemen?
dat doen meerdere met jonge paarden