Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wij hebben allemaal ons vaste carrouselpaard (ja gewoon n manegepaard) en die gaan alle 12 mee naar t NK dus nooit op andere paarden rijden! En wat heeft carrousel met western te maken!? dat snap k niet zo goed mja..Verder kan je gewoon aan onderlinge wedstrijden mee doen op andere maneges en dan ook je eigen manegepaarden meenemen. Beetje gek verhaal dus!
Ben echt benieuwd wat we er van gaan bakken dit jaar, voor het eerst in de A-poule ! 
) heel soms wisselt er eens wat, omdat er dan een pony weggaat maar meestal niet.
Ook pas net hoor, maar hij is er wel ! Best leuk geworden, hopelijk nou ook nog leuke muziek..

WillemYntJee schreef:Hihi onze proef is al af!Ook pas net hoor, maar hij is er wel ! Best leuk geworden, hopelijk nou ook nog leuke muziek..

Pensionnetje schreef:Ships, nu ik zo die foto's zie besef ik dat ik het toch wel erg mis. Heb het jarenlang erg graag gedaan.
Helaas heb ik nu alleen nog hengsten en die zijn nergens welkom...snif!

WillemYntJee schreef:Wat k niet zo goed snap is dat veel mensen hier zeggen dat hun eigen paard t niet redt oid, Waarom ga je dan niet gewoon op een manege paard!? zo gek is dat toch niet? Dr zijn zat mensen bij ons die een eigen paard hebben maar die gewoon op een manegepaard meerijden, volgens mij is er zelfs een regel dat je maar max. een x aantal eigen paarden mee mag laten rijden.?

)