Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Huertecilla schreef:runningkawa schreef:Ik bedoel als ik nu met mijn fiets een duek in jou auto fiets, zonder verzekering...zul je heel blij van worden
???
Maakt mij niet uit of jij de kosten bij jouw verzekering wil claimen. Jíj betaalt mijn schade, al moet jij jouw paard daarvoor verkopen. Zó is dat bij normale mensen geregeld.
Het in joúw belang of jij wel of niet iets regelt om de financiële gevolgen af te schuiven.
HC
. Verder heb ik er nog niet veel verstrand van, ben nog op zoek naar meer info. Maar denk dat er gerust wel mee redenen zijn om je ruiterijbewijs te halen
.
(haar huurpaard ging er vandoor tijdens de galop en deed dat daarna nog een keer bij de staleigenaar terwijl de teugel brak)
Sammiej schreef:Je moet op pad gaan met 2 of 3 mensen, je route mogen niet alleen heides beschrikken en in de wei 4 personen geloof ik.
En je moet toch ook theorie enzo leren?
veel succes me het hale van je brevet
!! Carriejjjj schreef:Kan je ook normaal Nederlands typen? Algemeen Beschaafd Nederlands noemen ze dat!!