Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Valesco_S schreef:ik heb ook altijd bij de molenheide gereden vnaf me 5-6 jaar op zaterdagmiddag bij natasja in de les...
Mijn eerste les was op sonja.. de pony's die er toen stonden waren hitje, shannel, chuckie, evie, miss varia, vetia, snoopy (kan er nog wel 10 opnoemen). Paarden die ik me nog herinner waren gold, gold 2, willemijn.
Na een jaar kreeg k een eigen pony.. dat werd misschien hitje.. maar toen kwam ik goldie (valk)tegen en die was veel leuker..mijn vriendinnen kregen toen ook een pony, die heette sylvester en muddy snowtje. Ik heb daar nog 10 jaar gestaan.. op het laatst had ik marit.
nu kom ik nog bijna elke dag bij de manege maar heb er geen pony meer staan.
xxxx
LiekJuu schreef:Daar ben ik weer
Kent ook imand het veulen van poemba? Die komt in december/januari weer terug naar de molenheide.
blauw00gje schreef:Ik rij ook niet op de Molenheide, maar bij Lieke op de Korze, waar Poemba nu ook staat
Euhh Polo (paard) heette ook al Polo bij jullie, die is pas paar weken bij ons.. Kennen jullie die?
En Ika? (paard) (weet niet of die al Ika heette..) Er zijn er nog 3 die van jullie af komen. Ze heten nu Lotje, Panchito en Jumanji (alle 3 pony's). Lotje en Panchito zijn onafschijdelijk. Lotje is donkerbruin en Panchito is bont. Wit met donkerbruin.
Ben benieuwd!
Sharona_lady schreef:Hallo allemaal!
Ik rijdt ook op manege de molenheide.Echt een heele leuke manege!Met heele leuke pony's! Polo! Die ken ik wel!, Woodpecker,dat was vroeger altijd mijn lievenlingspony! Weet iemand misschien waar mijn lievelieve lady heen is?
Ikmishaarzo! Ze is pas weg van manege de molenheide,ze is donkerbruin,met zwarte rechtopstaande manen,en een zwarte staart,en een wit blesje,ze is zoo lief en schattig,ikmishaarzo! Als iemand even uitlegt hoe je een foto bij een berichtje zet zal ik wat foto's van haar sturen.
X Sharona.