Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
haha
En ik heb toch vrij, dus is het leuk om dat soort dingen te doen. En natuurlijk om gezellig even bij te kletsen
Ook al doen we dat savonds ook
Sence schreef:Aaahh, net mn PK pad ontvangen!!!![]()
Tis wel een stoere ruin hoor!!

Ik heb bewust niet voor de Anky gekozen. Die had ik voorheen, maar die verschoof steeds. En de Anky is helemaal recht op de rug en bij de PK zit er vorm in en is veel goedkoper. 

JuuLePuuL schreef:Roze voor Kai????
Owwwww echt? het is een ruin!!! maar dat wist je vast al
hihi zelf weten natuurlijk!

! Dan kan ik ook niet meer posten (niet dat ik zo actief ben..)!
Ik heb Annelies nog niet kunnen bereiken. Tja beetje raar omdat ze tegenover me woont, maar heb haar al zo lang niet meer gesproken...
Ik weet niet hoe het nu met Loulou is, zal het zaterdag aan Marisca vragen maar volgens mij weet die het ook niet precies...
Ergens in maart toch?
(je hoeft je niet schuldig te voelen het te vragen
)
Even op alles reageren
Gewoon reageren op vragen als: chaps of laarzen?
Naja chaps natuurlijk!!! haha.. zo zit ik nu alweer op 90 post ofzo.. dat gaat rap
Laat maar es weten wanneer je me mee wilt hebben. Ben wel benieuwd naar Black
En tot zaterdaaaaaaag!!!
Maar ik heb al mn rijbewijs, dus kunnen we wel es met de auto... Broembroem... haha
(de planning is 25 maart) En ja.. we kunnen marisca wel meevragen als iedereen het daarmee eens is
Misschien kunnen we beter een keer op een zaterdag op de manege verzamelen, ik ben er maandags nooit
En Judith zei dat marisca er op zaterdagochtend ook altijd is, om stallen enz te doen. Maarja.. als je eerst nog in Purmerend wil filmen.. dan moeten we nog maar even zien hoe we dat doen.
Maar beter dat Lodewijk nu weer terug is:)