Paarden/pony's Leeuwarder Manege: de stand van zaken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JuuLePuuL

Re: Paarden/pony's Leeuwarder Manege: de stand van zaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 15:57

ooooo ja ik heb de week erna ook de hele week vrij!!! Maar ik heb niet zon zin om int weekend zo vroeg op te staan hahaha erg niet!?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 16:01

Jaaa, das wel heel erg:P

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 16:06

ik ben erg!! Knipoog haha

Nee ik ga we een keer op een andere dag, gaan jullie maar lekker, ik hoorde van maris dat jullie naar Salvador gaan, leuk! Jullie zijn bij Black ook altijd welkom hoor!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 16:09

Aaahh, net mn PK pad ontvangen!!! Afbeelding Nagelbijten / Gniffelen

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 16:11

Ja, ben wel benieuwd naar Salvador Haha! En ik heb toch vrij, dus is het leuk om dat soort dingen te doen. En natuurlijk om gezellig even bij te kletsen Tong uitsteken Ook al doen we dat savonds ook Haha!
Maaree.. ik wil ook wel es mee naar Black hoor! Moet je maar es zeggen wanneer je dr weer heen gaat Knipoog

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 16:12

Sence schreef:
Aaahh, net mn PK pad ontvangen!!! Afbeelding Nagelbijten / Gniffelen

Zooo, nice kleurtje hoor! Maar wil Kai daar wel mee rondlopen?? Tong uitsteken Tis wel een stoere ruin hoor!! Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 16:14

Kai word er alleen maar stoerder op ahahha Tong uitsteken

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 16:15

Haha!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 16:18

Arm peerd, dat is wel HEEL erg roze :s (Al staat het vast wel schattig)

Volgens mij moet dit topic ook maar naar de huiskamer. Beetje slowchat geworden Haha!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 16:18

Ach, leuk toch:P

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 16:19

Welke kleurtjes zullen nog meer leuk staan Tong uitsteken

Alle jongens dragen tegenwoordig roze, dus waarom zou Kai ontbreken Vork

Nee, 't lijkt me erg gaaf Haha!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 16:20

Ow, nee, toch maar niet. Ik mag nog niet posten in de huiskamer Boos!
Krijg wel een beetje de neiging snel 25 posts te maken, maar dat lijkt me nou ook niet de bedoeling Tong uitsteken

Kai is dan wel modebewust, dat is helemaal waar Haha!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 16:22

.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 02-05-22 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 16:25

Ik vind de kleur ontzettend gaaf Haha! Ik heb bewust niet voor de Anky gekozen. Die had ik voorheen, maar die verschoof steeds. En de Anky is helemaal recht op de rug en bij de PK zit er vorm in en is veel goedkoper.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 16:27

.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 02-05-22 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 16:28

Ik heb 'm op www.infernoruitersport.nl besteld. Maar je kan het ook via bokt doen, ze heeft Alwiene.

Ze zijn nu afgeprijst, 30,- maar als ze via de post moeten komt er 6,- boven op. In de winkel zijn ze geloof ook iets van 36,-

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 18:00

Roze voor Kai????

Owwwww echt? het is een ruin!!! maar dat wist je vast al Knipoog

hihi zelf weten natuurlijk! Knipoog

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 18:01

Tis idd slowchat geworden, moet idd maar naar de huiskamer, ik heb al meer dan 25 posts dus das geen probleem Haha!

Lied, ik rij Black vast op vrijdags, zondags en dinsdags! Tot zaterdag he!? s'avonds dan... Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 18:27

JuuLePuuL schreef:
Roze voor Kai????

Owwwww echt? het is een ruin!!! maar dat wist je vast al Knipoog

hihi zelf weten natuurlijk! Knipoog

Ik weet het. Had er een topic over geopent of het wel kon en of het uitmaakte dat het een ruin is. Het grootste deel vond dat het niets uit maakte, en juist gaaf was! En dat vond ik ook. Jongens dragen tegenwoordig ook roze toch Haha!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 10:33

Hey,

Ik kom eventjes niet en meteen al weer drie blazijden vol!

Gaaf dekje hoor Sence! Roze is niet echt mijn kleur, maar ik vind um verder echt leuk! Staat vast goed onder je zadel Haha!
Over dekjes gesproken, Lupi, ik heb toch zo'n leuke gekocht, kom um echt niet laten liggen. Staat Rikst echt super mooi! Pling

Ik ga ook mee naar Purmerend als jullie gaan! Wil daar zeker even kijken! Maar ben vanaf febr wel mijn ov 'kwijt', maar heb dan ook waarschijnlijk mijn rijbewijs, dus we kunnen wel met de auto, toch?
Weet iemand trouwens hoe het met LouLou zit? Want als er 1 pony is die ik op wil zoeken... *LOL*

En niet verhuizen Boos! ! Dan kan ik ook niet meer posten (niet dat ik zo actief ben..)!

@Lupi, heel veel plezier zaterdag hea, lekker rijden. Ik denk iid wel dat het wat langer dan een kwartiertje wordt *LOL* Ik heb Annelies nog niet kunnen bereiken. Tja beetje raar omdat ze tegenover me woont, maar heb haar al zo lang niet meer gesproken...

@Lydia, de film is zo leuk geworden! We moeten even een datum afspreken dat we verzamelen op de manege. Liefste op maandag, dan kan ik Mariska ook een fillm geven.. heeft ze DVD denk je? Is het misschien ook leuk als we Purmerbos filmen? Die dvd is nog lang niet vol, kan nog wel een uur op...
Naar welke ijslanderstal gaan we eigenlijk? Heb er nu al zin in! Moeten we Mariska ook meevragen?

Groetjes Rianne

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 10:57

Hey,

Ik kan nog niet in het andere topic posten, dus doe het maar even zo:

Jullie hadden het over Lodewijk, ik heb een tijdje terug stage gelopen bij eend ierenarts en sprak toe een meisje die eerst bij mij in de les reed, zaterdagochtend bij Ria.
Zij is een vriendin van de vorige eigenaar van Lodewijk. Die woont in Rotterdam en verkocht hem destijds omdat ze niet genoeg tijd voor hem had en hij moeilijk alleen te rijden was. Hij is tenslotte blind aan 1 oog. Toen heeft die vriendin tegen haar gezegd dat ze nog wel een goede stal wist waar ze altijd voldoende in het stro staan, en waar hij lekker in een groep gereden kan worden. Ze hebben hem toen zelf nog naar Leeuwarden gebracht.
Dit is wat ik weet en ik geloof dat dit het echte verhaal achter Lodewijk is. Hij is nu denk ik terug naar Rotterdam, als hij terug is naar de vorige eigenaar.

Dat was het even, groetjes Rianne

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 11:44

Lodewijk is zaterdag ochtend opgehaald Lachen

Wat voor kleur? Rood? Ik heb een heeeeel mooi zandkleurig dekje (HH suede pad) voor aranka, voor mn verjaardag gekregen Haha! Ik weet niet hoe het nu met Loulou is, zal het zaterdag aan Marisca vragen maar volgens mij weet die het ook niet precies...

Trouwens, ik wil ook wel mee op buitenrit, ben alleen die mail kwijt Lips are sealed Ergens in maart toch?

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 13:11

Heyhey,

Ik heb de gestreepte wijnrode van HH. En die hebben echt super leuke dekjes! Is die van jou ook gestreept? Die kleur staat haar vast erg leuk!
Ik dacht trouwens dat je later in januari jarig was, maar iig nog gefeliciteerd! Ik kom vrijdag wel even kijken denk ik, is er nog iets dat je wilt hebben?
Zaterdag ga ik weer lekker zelf rijden, kan nu al niet meer wachten Haha!

Spreek je vrijdag weer,
doei Rianne

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 15:48

Rijfoto's van de les? Haha!

Ik heb een effendekje, die gestreepte vind ik persoonlijk wat te druk op een niet-eenkleurigpaard, maar ik geloof wel dat het heel mooi staat op een fries!
Tot vrijdag ^^

ps Laat je het nog weten als je eens hulp nodig hebt met uitmesten of opruimen ofzo? Hoef echt niet te rijden, maar helpen kan altijd Lachen (je hoeft je niet schuldig te voelen het te vragen Tong uitsteken)

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:20

Zoooo, er is alweer heel wat bij geschreven Tong uitsteken Even op alles reageren Tong uitsteken

@ Sence: Roze op Kai vind ik kunnen hoor! Het past mooi bij zijn vacht en ja.. het is een ruin maarja... Ik ben zelf alleen minder van het roze. Ik zou voor rood gaan, of misshien mooie geel of juist mintgroen. Das op zich wel handig aan Kai, elk kleurtje staat hem mooi! Haha!

@ Lupi: Ik heb ook al meer dan 25 posts Tong uitsteken Gewoon reageren op vragen als: chaps of laarzen? Tong uitsteken Naja chaps natuurlijk!!! haha.. zo zit ik nu alweer op 90 post ofzo.. dat gaat rap Haha!

@JuulLePuul: Hee Juuul, dan moet ik maar es mee op zondag, want ik neem aan dat je niet op vrijdag avond laat daar heen gaat Tong uitsteken Laat maar es weten wanneer je me mee wilt hebben. Ben wel benieuwd naar Black Haha! En tot zaterdaaaaaaag!!!

@RianneH: We moeten idd maar es naar Purmerend:P Maar is wel een eindje rijden, ligt namelijk boven Adam Tong uitsteken Maar ik heb al mn rijbewijs, dus kunnen we wel es met de auto... Broembroem... haha
Maarem.. we gaan als het goed is naar de stal bij Wolvega, als ik reactie krijg van Sandra, dan zal ik wel es even bellen. Judith gaat dus ook mee? Tong uitsteken (de planning is 25 maart) En ja.. we kunnen marisca wel meevragen als iedereen het daarmee eens is Tong uitsteken Misschien kunnen we beter een keer op een zaterdag op de manege verzamelen, ik ben er maandags nooit Verdrietig En Judith zei dat marisca er op zaterdagochtend ook altijd is, om stallen enz te doen. Maarja.. als je eerst nog in Purmerend wil filmen.. dan moeten we nog maar even zien hoe we dat doen.

En dan nog even over Lodewijk: Ik wist idd dat ie ergens uit het zuiden vandaan kwam, omdat ik dat meisje toen ook gesproken heb toen ze Lodewijk kwamen brengen. Ik stond toen nog achter de bar Tong uitsteken Maar beter dat Lodewijk nu weer terug is:)