Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Zaterdag mn laatste les voor ponykamp
en dan ga ik al mijn paardrijspullen inpakken... Net voor mn ponykamp is er kermis
dus dan ga ik flink snoepgoed inslaan, als er iemand dol is op zoetigheid ben ik het wel

DePeperd schreef:Maar dan heb je hopelijk wel een leuke week gehad!!
sweetrebecca schreef:DePeperd schreef:Maar dan heb je hopelijk wel een leuke week gehad!!
ja echt wel,waar gaan jullie heen?
DePeperd schreef:Ik ga morgen al,
Me 3 tassen staan al gepakt, ze kunnen nog maar net dicht, en er moeten nog 3 broeken bij![]()
Ik ga naar Van Loon. In Loon op Zand.
www.hotelmanegevanloon.nl
Hoelang ga je en weet je al op welk paard je gaat? Of heb je een eigen paard of pony? Veel plezier he!
WhitneyLove schreef:DePeperd schreef:Ik ga morgen al,
Me 3 tassen staan al gepakt, ze kunnen nog maar net dicht, en er moeten nog 3 broeken bij![]()
Ik ga naar Van Loon. In Loon op Zand.
www.hotelmanegevanloon.nl
Hoe groot zijn die 3 tassenHoelang ga je en weet je al op welk paard je gaat? Of heb je een eigen paard of pony? Veel plezier he!
en ik ben echt dol op haar
.Ze heeft ook meegedaan met de kür en deed het erg netjes
. De 2e les erna mocht ik dus op haar
Het ging voor het eerst echt goed in galop want ik zit nu zegmaar steviger in het zadel en daarvoor stuiterde ik alleen maar.
Echte beginner in de galop
Kreeg haar goed de hoek in terwijl ze dat nooit bij iemand doet, ze had er dus echt zin in na de kür
. We kregen zelfs een compliment
. Ik wil heel graag op Jelske met ponykamp want ze is echt een prachtig paard. Een lief en kalm karakter
Moest dit alles dus ff kwijt...