Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
SharirBobby schreef:strandrit bij poelenburg is zeker aan te raden.
ik heb daar een paar jaar geleden een halfjaar stage gelopen en ook ritten begeleidt.
Het leuke aan Schoorl is, vind ik, dat je eerst een tijd door het bos en de duinen moet voordat je op het strand komt. Lekker afwisselende rit dus.
Bastion, Image, Nestlé kan ik me nog herinneren als super paarden voor op het strand. Maar de rest is ook heel leuk hoor.
Echt aan te raden een rit daar!
Kon er niet meer opkomen

Nibbit schreef:Apple schreef:Bastion heb ik ook weleens op gereden ja![]()
Ik vind het wel jammer dat je zo kort op het strand bent. Strand hoeft van mij niet alleen maar scheuren te zijn.
Dat vond ik ook!
Heb terug boven aan de duin eens omgekeken, tja dat was de strandrit.
Die harde galop is wel kicken, maar ik had ook graag wat gestapt en gedraafd op het strand, beetje door het water enzo.
In galop door die uitgesleten smalle ruiterpaden vond ik ook maar raar

Juul schreef:Ik heb er een keer een duinrit gereden op Chelle. Ik reed toen nog niet zo lang, 2 jaar denk ik. Ik vond het wel heel leuk, en ga denk ik deze zomer ook een keer een strandrit daar maken.
1x op Bastion, 1x op Silke en 1x op Image

)..memerel schreef:Volgens mij heeft Danny juist het zadel dat eerst op Una lag en waar ik dus helemaal blij mee was! Heerlijk zadel vond ik dat!
Maar misschien heeft hij nu weer een andere?
) ..
en ach..2 uurtjes op dat zadel heb ik ook weer overleefd (alleen even 10 minuten daarna flink last van mn knieeen gehad, dus danny moest mij mee terug nemen naar zn stal ipv andersom
)
Ik blijf hem leuk vinden!
maar ik heb ook op Danny naar het strand geweest. JEZUS wat kan dat beest rennen zeg! Het was 't 'm dat het strand kort was, anders had ie zo Bertus ook voorbij gecrosst.
Myour schreef:@ x_Ilse_x: ik ben 18 met wel vet op m'n benenmaar ik heb ook op Danny naar het strand geweest. JEZUS wat kan dat beest rennen zeg! Het was 't 'm dat het strand kort was, anders had ie zo Bertus ook voorbij gecrosst.
@ TS: zeker aan te raden. De ritten zijn erg goed verzorgd. Vond alleen de laatste keer het strand te kort, was echt maar een kort galopje. Bertus is trouwens één van de snelste, VEEL sneller dan Image nog.
@ memerel: jij móét gewoon dat mens zijn dat twee jaar terug mee was naar Egypte toe

de meeste dan.. ik heb wel eens o rescue gereden wel een lieverd de anderre namen ben ik vergeten
maar je krijgt een leuke rit voor je geld