Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Mrijee schreef:Vind hte wel best;)
het lijkt mij ook wel gezellig!!
superponygek schreef:Hoeve Hopstein![]()
Ik ga er dit jaar voor de 4e keer heen en het blijft supper gaaf.
En ik rijd daar ook lessen al ruim 5 jaar.
www.hoev-hopstein.nl
je gaat elke dag naar het bos en strand, en slootje springen met de paarden. Ook krijg je 1 springles. Het is er egt geweldig (15 per groep).. Ik gaa alweer voor het 3e jaar daar heen!! Maar op ponykamp bij Het fjordenpaard is zeker ook niet verkeerd, maar het is daar heel groot (50 per groep) en da vind ik minder leuk. K hoop dat jij er ook heen gaat. Misschien zie ik je dan nog wel

love_horses1 schreef:Bij manege de zwaanhoek is egt super !!je gaat elke dag naar het bos en strand, en slootje springen met de paarden. Ook krijg je 1 springles. Het is er egt geweldig (15 per groep).. Ik gaa alweer voor het 3e jaar daar heen!! Maar op ponykamp bij Het fjordenpaard is zeker ook niet verkeerd, maar het is daar heel groot (50 per groep) en da vind ik minder leuk. K hoop dat jij er ook heen gaat. Misschien zie ik je dan nog wel
. Maar wel GEWELDIG!De paarden lopen allemaal lekker door en ze zitten ook heerlijk, hebben vlakker gangen enz. Het zijn vooral Spaanse paarden, Appaloosa's en Pinto's. Het is ook geen ponykamp waar je allemaal spelletjesgaat doen, maar wel eens eens kampvuur, dropping en je kunt voetballen, maar dus ook leuk voor de wat oudere mensen (ik was 18 toen ik daar was). Een nadeel is misschien dat de meeste frans praten, alleen de gids niet. Die was Vlaams, wel grappig, dan gingen we 'op wandeling' als de paarden 'gedaan' waren met eten
De paarden stonden 's nachts lekker in de wei....
lampjerulez schreef:Welke week gaan jullie op kamp en fionaa, ga jij dit jaar ook opo kamp zoja welke week? ik week 6 tm 12 augustus.
Lekker makkelijk als je dr al staat ..
ik ga denk ik in de zomervakantie!! ik heb er nu al zin in!!