Manegepaarden HCHillegersberg Rotterdam

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MRIIIS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 20:47

Vind dat schipgebeuren maar vaag.. Haha, maar welke dag reed jij dan op HCH en wie was je lieveling? (wel leuk om te weten)

Jammer dat je die foto's niet digitaal hebt.. Misschien kun je ze scannen ofzo?

Globetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 22:05

Die gozer is vaag zéééér vaag......
Mijn "lieveling" was toen ik kleiner was skippy op haar reed ik me eerste les En later Misty (donkerbruin was een grote pony misschien wel zelfs een paard) en Juanita (een bruine met zwarte manen een paard) Ik reed op Donderdag. Ik zal morgen even een poging wagen om wat te scannen.

MRIIIS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 10:22

Wat raar die paarden ken ik allemaal niet.. Wanneer heb jij er gereden dan? Ik van 2000 tot 2003.. Mijn lieveling was Catootje. Echt zo'n schatje! Maar het meest reed ik op haar, Gabber en Kiki.

DeadxStar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:32

@ RakkerTwanko: Catootje Achhh, daar heb ik 'vroeger' ook nog op gereden Echt heel lief.. En ik vond altijd dat ze zoooo hard kon galopperen, haha
Gabber was ook heel leuk, en kon onwijs springen! (Ben er ook 1x afgedonderd met springen boven op de balken )
Verder reed ik vaak op Brandy (in de springlessen), en Barney.
Moest 1x op Napoleon springen, nou nou nou

@ Globetje: Die ken ik ook allemaal niet haha, misschien was dat eerder?

Globetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:47

Ik denk het ik ben alweer 19 maar dat waren over het algemeen ook niet zulke populaire paarden. En misty was snel verkocht (Misty scheen ook te trappen heb ik niets van gemerkt) Juanita stond echt bij tussen de paarden. Ik heb daar gereden van 1994 tot 2000 denk ik.

Catootje die ken ik nog wel . Gabber de naam komt me bekend voor heel vaag hoe zag die eruit?

En van wie hadden jullie les?

DeadxStar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:53

Hij stond in een box bij de pony's, tegenover barney en ehm.. amanda stond naast barney geloof ik (is een keer veranderd toen, weet het niet goed meer)

Ik heb nog ergens een foto, maar waaaar

MRIIIS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 12:12

PrideDignity schreef:
@ RakkerTwanko: Catootje Achhh, daar heb ik 'vroeger' ook nog op gereden Echt heel lief.. En ik vond altijd dat ze zoooo hard kon galopperen, haha
Gabber was ook heel leuk, en kon onwijs springen! (Ben er ook 1x afgedonderd met springen boven op de balken )
Verder reed ik vaak op Brandy (in de springlessen), en Barney.
Moest 1x op Napoleon springen, nou nou nou

@ Globetje: Die ken ik ook allemaal niet haha, misschien was dat eerder?

Ja Catootje ging altijd keihard! Net als Gabber in galop In de springlessen zat ik ook altijd op Brandy; gaaf paardje

MRIIIS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 12:14

PrideDignity schreef:
Hij stond in een box bij de pony's, tegenover barney en ehm.. amanda stond naast barney geloof ik (is een keer veranderd toen, weet het niet goed meer)

Ik heb nog ergens een foto, maar waaaar

Amanda stond naast Nico, en die stond naast Barney, en Jeroentje stond in de stand van Amanda. Vond het trouwens vaag dat er echt zo één box was.. In 2001 ofzo, stond ene Suraia daar in; kleine merrie. Ik had zoiets van zet Catootje ofzo er dan in; die kon zich namelijk niet meer omdraaien in de stand. Deels omdat ze nogal lang was en deels omdat ze oud was.

MRIIIS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 12:17

Globetje schreef:
Ik denk het ik ben alweer 19 maar dat waren over het algemeen ook niet zulke populaire paarden. En misty was snel verkocht (Misty scheen ook te trappen heb ik niets van gemerkt) Juanita stond echt bij tussen de paarden. Ik heb daar gereden van 1994 tot 2000 denk ik.

Catootje die ken ik nog wel . Gabber de naam komt me bekend voor heel vaag hoe zag die eruit?

En van wie hadden jullie les?

Gabber heette eerst Jake en was eerst pensionpaard. Maar hij werd behoorlijk verwaarloosd, en daarom is het een manegepaardje geworden. Het was een New Forest pony en hij beet welleens op stal; maar het was echt een gaaf ding. Hij lijkt heel erg op Twanko (mijn huidige lievelingspony); kijk eens in m'n profiel
Ik reed op zaterdag en kreeg les van Mariska/Krisa/Chantal. Maar Mariska gaf toen geen les meer op de zaterdagen en toen kreeg ik weer les van Chantal/Krista. Krista geeft nu les op de Stichting.

Globetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 12:44

Hmm gabber die ken ik niet misschien weleens gezien toen ik nog eens langskwam maar verder niet.

Ik had les van Mariska/ene Micheal / en nog iemand van wie ik de naam niet meer weet/ en een enkele keer van Chantal of Lia

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 15:41

En ik lees vrolijk mee, altijd leuk om te horen hoe het daar op de manege was, zeker als ik de naam Barney voorbij zie komen, weet zo weinig over zijn verleden.

andiamo97

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 20:21

Echt grappig. Ik heb laatst in een oude doos met foto's staan graven en heb een foto gevonden van mij en barney (Amo). Het was een van mijn eerste wedstrijdjes. Vroeger vond ik hem altijd groot. als ik nu terug kijk denk ik: hij was eigenlijk helemaal niet zo groot. Maar nu heb ik ook een paard van 1.78. Das wel wat anders. Ik heb alleen geen scanner dus ik kan hem niet inscannen voor je, sorry.

DeadxStar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 22:07

Mijn gewone lessen weet ik niet meer welke dag dat was eigenlijk.. Woensdag ofzo?
En springen deed ik volgens mij op Donderdag..
Of andersom, weet het echt niet meer is erg lang geleden!

Gewoon les had ik meestal van Lia, en springles van Mariska.
Mariska zie ik heel soms nog, vlakbij m'n school met d'r kindje

Globetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 22:54

Hey Nikita, ik wist niet dat jij op HCH had gelest wat grappig joh! (ik ben Anouk van Obelix)
Ik had Mariske toevallig ook laatst gezien met haar kindje!

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 07:55

andiamo97 schreef:
Echt grappig. Ik heb laatst in een oude doos met foto's staan graven en heb een foto gevonden van mij en barney (Amo). Het was een van mijn eerste wedstrijdjes. Vroeger vond ik hem altijd groot. als ik nu terug kijk denk ik: hij was eigenlijk helemaal niet zo groot. Maar nu heb ik ook een paard van 1.78. Das wel wat anders. Ik heb alleen geen scanner dus ik kan hem niet inscannen voor je, sorry.

Haha hij is helemaal niet groot, klein juist. Hij meet maar 1.52
Jammer van de foto, maar heb al van verschillende mensen foto's van zijn manegetijd gehad, altijd leuk!

Rohol

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 19:36

Ik heb heel lang gezocht en heb eindelijk foto's gevonden van een paar van de paardjes! Dit zijn ze:

Lotje
Afbeelding

Brandy
Afbeelding

Rambo
Afbeelding

Nog een keer Lotje
Afbeelding

Ik heb er volgens mij nog een paar. Maar ik zal nog wel even verder zoeken!

Globetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 19:39

Lotje ken ik niet. Brandy wel en Rambo ahhh wat leuk!! Is het een eigen pony? Gooit ie nog steeds zo veel kinderen eraf. (ik ben zo vaak van hem afgevallen ) Hij ging stil staan hoofd naar beneden en gaf en bok Ben benieuwd naar meer foto's!!

Rohol

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:18

Globetje schreef:
Lotje ken ik niet. Brandy wel en Rambo ahhh wat leuk!! Is het een eigen pony? Gooit ie nog steeds zo veel kinderen eraf. (ik ben zo vaak van hem afgevallen ) Hij ging stil staan hoofd naar beneden en gaf en bok Ben benieuwd naar meer foto's!!

Ik kon Lotje eerst ook niet voor me halen. Maar toen ik die foto's zag wel. Brandy staat nog steeds op Manege Hellevoetsluis (Lotje trouwens ook) Rambo is heel lang de verzorgpony geweest van een meisje op Hellevoetsluis, maar ze hebben hem verkocht (waarom weet ik niet). Hij is een heel stuk rustiger geworden. Maar hij gooit er nog steeds vaak kinderen af. Een meisje bij mij in de les is er is een x 14x in 1 uur afgevallen!
Van Rambo weet ik zeker dat ik geen foto's meer heb. Ik heb er volgens mij nog 1 van Nico, Speedy en Lotje

Globetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 22:33

Ben benieuwd naar de andere foto's!!!

Jorie

Re: Manegepaarden HCHillegersberg Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 09:37

Rambo was mijn held!!! Niet dat ik erop gereden heb...Ik reed op de paarden (Krakas was eerst mijn lieverling en later Joris)

Maar een geweldig ding die Rambo!! karakter heeft ie!! Dus hioj leeft nog steeds?? Mooi!!

MRIIIS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 14:02

Ja die foto's zijn echt leuk, Rohol Maar ik had ze natuurlijk al gezien
@Jorie: Jaa Rambo was echt gaaf he! Mijn eerste rijles zat ik op hem Was echt grappig Echt een leuk ding is dat

Globetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:00

@Jorie: Krakas was dat een schimmel ?

Rohol

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 17:12

@Jorie Ik kan Krakas en Joris niet meer voor me halen.

@RakkerTwanko Ik heb vandaag Krista gesproken. Ze weet waar haast alle paardjes zijn.

MRIIIS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 17:32

@ Rohol: Oh gaaf! Zou je dat hier willen zetten?

Lottie84

Re: Manegepaarden HCHillegersberg Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 17:33

Huh ?? Zijn die failliet??? Daar heb ik mijn eerste lesjes gehad.. Maar er werd toen wel slecht lesgegeven.. Heb je al wat pony's kunnen vinden?