Haha, maar welke dag reed jij dan op HCH en wie was je lieveling?
(wel leuk om te weten)Jammer dat je die foto's niet digitaal hebt.. Misschien kun je ze scannen ofzo?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Haha, maar welke dag reed jij dan op HCH en wie was je lieveling?
(wel leuk om te weten)
En later Misty (donkerbruin was een grote pony misschien wel zelfs een paard) en Juanita (een bruine met zwarte manen een paard) Ik reed op Donderdag. Ik zal morgen even een poging wagen om wat te scannen.
Achhh, daar heb ik 'vroeger' ook nog op gereden
Echt heel lief.. En ik vond altijd dat ze zoooo hard kon galopperen, haha 
)
maar dat waren over het algemeen ook niet zulke populaire paarden. En misty was snel verkocht
(Misty scheen ook te trappen heb ik niets van gemerkt) Juanita stond echt bij tussen de paarden. Ik heb daar gereden van 1994 tot 2000 denk ik.
. Gabber de naam komt me bekend voor heel vaag hoe zag die eruit?
PrideDignity schreef:@ RakkerTwanko: CatootjeAchhh, daar heb ik 'vroeger' ook nog op gereden
Echt heel lief.. En ik vond altijd dat ze zoooo hard kon galopperen, haha
Gabber was ook heel leuk, en kon onwijs springen! (Ben er ook 1x afgedonderd met springen boven op de balken)
Verder reed ik vaak op Brandy (in de springlessen), en Barney.
Moest 1x op Napoleon springen, nou nou nou
@ Globetje: Die ken ik ook allemaal niet haha, misschien was dat eerder?
In de springlessen zat ik ook altijd op Brandy; gaaf paardje
PrideDignity schreef:Hij stond in een box bij de pony's, tegenover barney en ehm.. amanda stond naast barney geloof ik (is een keer veranderd toen, weet het niet goed meer)
Ik heb nog ergens een foto, maar waaaar
Globetje schreef:Ik denk het ik ben alweer 19maar dat waren over het algemeen ook niet zulke populaire paarden. En misty was snel verkocht
(Misty scheen ook te trappen heb ik niets van gemerkt) Juanita stond echt bij tussen de paarden. Ik heb daar gereden van 1994 tot 2000 denk ik.
Catootje die ken ik nog wel. Gabber de naam komt me bekend voor heel vaag hoe zag die eruit?
En van wie hadden jullie les?

andiamo97 schreef:Echt grappig. Ik heb laatst in een oude doos met foto's staan graven en heb een foto gevonden van mij en barney (Amo). Het was een van mijn eerste wedstrijdjes. Vroeger vond ik hem altijd groot. als ik nu terug kijk denk ik: hij was eigenlijk helemaal niet zo groot. Maar nu heb ik ook een paard van 1.78. Das wel wat anders. Ik heb alleen geen scanner dus ik kan hem niet inscannen voor je, sorry.

) Hij ging stil staan hoofd naar beneden en gaf en bok
Ben benieuwd naar meer foto's!! Globetje schreef:Lotje ken ik niet. Brandy wel en Rambo ahhh wat leuk!! Is het een eigen pony? Gooit ie nog steeds zo veel kinderen eraf. (ik ben zo vaak van hem afgevallen) Hij ging stil staan hoofd naar beneden en gaf en bok
Ben benieuwd naar meer foto's!!
Maar ik had ze natuurlijk al gezien 
Was echt grappig
Echt een leuk ding is dat
Zou je dat hier willen zetten?