Ponykamp tFjordenpaard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Idioteque

Re: Ponykamp tFjordenpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 20:48

Zou best kunnen dat er wat aan gedaan wordt als je het zegt, maar stel nou dat een paard een tijdje niet verhuurd wordt. Dan staat ie zo een paar maanden met bijvoorbeeld nog maar 2 ijzers en helemaal vergroeide hoeven. Nou lekker voor dat paard dan

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 08:30

Maar ze controleren heus wel hoor

En ik heb ergere hoeven gezien bij een manege waar het voor de rest er allemaal wel goed uitzag!!

Maar je moet eerlijk zeggen de paarden zien er toch gezonder uit dan die magere scharminkels die je meestal bij zulke activiteiten ziet?

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 11:37

ik ben er ook in de winter geweest om ff te kijken en ze stonden helemaal niet in de blubber hoor!! ik vind het jammer dat het allemaal zo negatief word gezien...het is daar misschien niet helemaal toppie maar het kan nog veel erger!!!

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 11:53

en het is toch winter!! En dan staan ze dus nog lekker in de frisse lucht op het land!!

en in de vrije natuur staan ze ook wel vaker in de blubber hoor!

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 11:58

Ja dat vind ik dus ook goed aan het fjordenpaard, dat de paarden het hele jaar door buiten staan. Nou alleen nog die hoeven wat beter bijhouden en dan hoor je mij niet klagen

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 18:17

ff btw: milou zit op rapido en mac op roos....

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 21:38

Lisa_Melody schreef:
Ja dat vind ik dus ook goed aan het fjordenpaard, dat de paarden het hele jaar door buiten staan. Nou alleen nog die hoeven wat beter bijhouden en dan hoor je mij niet klagen

haha daar heb je gelijk in maar ze hebben geen voetjes als het ware. En sommige manege's hebben dat wel

Perzik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 13:29

ik ben dr vorig jaar langs gereden maar je hoord niet echt goede verhalen erover en het ziet er niet echt leuk uit maarjaa..
en ze hebben er 2 weien voor (of wat het mag zijn) dat was heel stoffig en dr lag alleen maar zand

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 14:14

2 WEIDEN!!

Dan weet je ook niet meer he lieve schat:P whahahahaha Sorry maar als je erlangs gereden ben weet je nog niet hoeveel weilanden er zijn,,,

Ten eerste voor in het land is 1 hele grote wei (verdeeld in 2)
En ernaast zijn 2/3 super grote weilanden
En ik dacht dat Lise ooit had gezegd dat henk nog meer weilanden in de buurt heeft.

En dat er zand ook in de wei zit. Dat is normaal paarden rollen toch en meestal op dezelfde plek dus is dat gras daar weg. En om de 2 dagen dacht ik (of zelfs elke dag) worden er verse grashopen in het land gelegd waar ze dan dus lekker staan te eten,,

En wat wil je een 4 sterren hotel??
Nee het is er onwijs gezellig en knus binnen (neem dat maar van mij aan, en ga anders even binnen kijken)

en het grappige is dat je altijd de negatieve dingen opvat en de posititieve dingen het ene oor ingaat en het andere oor weer uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 14:23

Ik ben daar zelf kortgeleden een TopiC over gestart ...

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 14:25

Waarover?? over het fjordenpaard ofniet? want er zijn hier ongeveer 3 topics over het fjordenpaard:P

MarIsZa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 16:18

Ik ben dit jaar in week 1 geweest..

Was super gezellig! Ik denk dat je maar ff binnen moet kijken...

Volgend jaar ga k weer!

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 17:45

ff btw: mac vond roos niej leukk...ze zit nu op max en die vin ze wel leuk!!

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 18:26

haha i know:P heb haar net gesproken

Suuzzje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 14:26

ik ga de 13e op ponykamp daar jeeeeeeh whihi blij

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 14:17

En ik ben net terug!! Was erg leuk, maar wel vermoeiend.

Als je de 13e gaat heb je Jorijn als 1 van de leiding, die is geen zak aan (hé Jorijn , ik weet wel dat je stiekum meeleest )

Flaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 11:41

jemig zeg alleen maar dat negatiefe lisa_melody als je alleen maar loop te mekkeren zout dan op ga eens bij een manege kijken daar is menig paard zieliger... ik kom er ook al 5 jaar en er zijn geen paarden naar de slacht gegaan volgens mij kom matilde zelf van de slacht klopt dat lise of is dat een verzinsel van iemand???

ik vind t een super tof kamp klaar mee uit.. de paarden worden verzorgd hoe t in de natuur er ongeveer ook gaat ( lkkr in een weiland enz) geen gezeik van ooow hij moet zo en zo ingereden worden (na jaar einelijk ingereden) en ze worden niet in hun bekkie getrokken omdat ze zonodig aan de teugel moeten lopen. sporen zijn verboden en ze hbben lkkr de vrijheid... nu dan vind ik manege paard of een dressuurpaard zieliger telkens die saaie rondjes in de bak! en dat ze mok hebben komt voor logisch toch met sokken en als t regent is t weiland nou eenmaal nat!!! nee als iemand loop te zeiken over t fjordenpaard en dan bedoel ik dingen verzinnen die niet waar zijn bijvoorbeeld met zijn 50 tegelijk galopperen (alleen op de dagtocht ga je met zijn alle weg maar niet galopperen!!!) dan wordt ik pissig! zo ik ben klaar! en lise, jet hester en rianne het kamp was weer toppie! tot volgend jaar op het westernkamp! lindsay! wanda de best!

Fjordenpaard the best!

MarIsZa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 18:16

Flaps schreef:
jemig zeg alleen maar dat negatiefe lisa_melody als je alleen maar loop te mekkeren zout dan op ga eens bij een manege kijken daar is menig paard zieliger... ik kom er ook al 5 jaar en er zijn geen paarden naar de slacht gegaan volgens mij kom matilde zelf van de slacht klopt dat lise of is dat een verzinsel van iemand???

ik vind t een super tof kamp klaar mee uit.. de paarden worden verzorgd hoe t in de natuur er ongeveer ook gaat ( lkkr in een weiland enz) geen gezeik van ooow hij moet zo en zo ingereden worden (na jaar einelijk ingereden) en ze worden niet in hun bekkie getrokken omdat ze zonodig aan de teugel moeten lopen. sporen zijn verboden en ze hbben lkkr de vrijheid... nu dan vind ik manege paard of een dressuurpaard zieliger telkens die saaie rondjes in de bak! en dat ze mok hebben komt voor logisch toch met sokken en als t regent is t weiland nou eenmaal nat!!! nee als iemand loop te zeiken over t fjordenpaard en dan bedoel ik dingen verzinnen die niet waar zijn bijvoorbeeld met zijn 50 tegelijk galopperen (alleen op de dagtocht ga je met zijn alle weg maar niet galopperen!!!) dan wordt ik pissig! zo ik ben klaar! en lise, jet hester en rianne het kamp was weer toppie! tot volgend jaar op het westernkamp! lindsay! wanda de best!

Fjordenpaard the best!

Ik vind het ook echt een superrr stoer kamp!

Ben voor t eerst dit jaar geweest in week 1... wil gelijk weer terug!!

En ehm... wij gingen dus wel met z'n 50 tegelijk galoperen, maar alleen op de dagtocht, was heeel gaaf!

En als mensen hier gaan zeuren (kuch kuch) moeten ze maar lekker op donderen,

Fjordenpaard 4 evah!

kusz,
Marissa

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 18:35

hoii...!!!
heeft iemand fotos van: penotti,rivella of ricardo?? en heeft er iemand al op gereden?? hoe zijn ze enz. vertel me alles!!!

MarIsZa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 15:18

ingeuh schreef:
hoii...!!!
heeft iemand fotos van: penotti,rivella of ricardo?? en heeft er iemand al op gereden?? hoe zijn ze enz. vertel me alles!!!

Hey!
Ik heb wel foto's van Ricardo. Als je een mailtje naar me stuurt stuur ik je wel een foto ofzo
In week 1 dit jaar heeft me vriendin erop gereden. Ricardo schrikt heel erg veel, maar door me vriendin schrikte hij aan het eind van de week van niks meer . Ennum, hij moet niet 2 paarden verwijderd zijn van Duke! Dat is namelijk z'n beste vriend. Als hij ver van Duke is Dan flipt ie helemaal. Gewoon de hele tijd achter of naast Duke rijden dus.
Maar... het is een leuk beestje hoor!

Veel plezier!

kusj,
Marissa

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 16:55

Hier foto van Ricardo
Afbeelding

Penotti wordt uit de wei gehaald tijdens week 2 van de ruiterkampen.
Afbeelding

En Rivella met veulen
Afbeelding

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 18:33

ah gossie..!!!!!!!!! ik heb egt zooooooooon zin in zaterdag!!!! ik hoop egt dat ik op een van de 3 mag!!

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 18:36

ow ennuh...zijn t paarden of ponys...?? kan rivella gwoon meelopen met kamp en weet iemand de preciese lengte..??

MarIsZa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 19:05

ingeuh schreef:
ow ennuh...zijn t paarden of ponys...?? kan rivella gwoon meelopen met kamp en weet iemand de preciese lengte..??

Rivella is best groot
Meestal gaat er iemand van de leiding op en loopt ze niet mee met de kinderen.

MarIsZa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 19:06

MarIsZa schreef:
ingeuh schreef:
hoii...!!!

Hey!
Ik heb wel foto's van Ricardo. Als je een mailtje naar me stuurt stuur ik je wel een foto ofzo
In week 1 dit jaar heeft me vriendin erop gereden. Ricardo schrikt heel erg veel, maar door me vriendin schrikte hij aan het eind van de week van niks meer . Ennum, hij moet niet 2 paarden verwijderd zijn van Duke! Dat is namelijk z'n beste vriend. Als hij ver van Duke is Dan flipt ie helemaal. Gewoon de hele tijd achter of naast Duke rijden dus.
Maar... het is een leuk beestje hoor!

Veel plezier!

kusj,
Marissa

ik zei schrikte maar ik bedoel natuurlijk schrok , oeps spelfoutjuh