Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lisa_Melody schreef:Ja dat vind ik dus ook goed aan het fjordenpaard, dat de paarden het hele jaar door buiten staan. Nou alleen nog die hoeven wat beter bijhouden en dan hoor je mij niet klagen

...
jeeeeeeh
whihi blij
(hé Jorijn
, ik weet wel dat je stiekum meeleest
) Flaps schreef:jemig zeg alleen maar dat negatiefe lisa_melody als je alleen maar loop te mekkeren zout dan op ga eens bij een manege kijken daar is menig paard zieliger... ik kom er ook al 5 jaar en er zijn geen paarden naar de slacht gegaan volgens mij kom matilde zelf van de slacht klopt dat lise of is dat een verzinsel van iemand???
ik vind t een super tof kamp klaar mee uit.. de paarden worden verzorgd hoe t in de natuur er ongeveer ook gaat ( lkkr in een weiland enz) geen gezeik van ooow hij moet zo en zo ingereden worden (na jaar einelijk ingereden) en ze worden niet in hun bekkie getrokken omdat ze zonodig aan de teugel moeten lopen. sporen zijn verboden en ze hbben lkkr de vrijheid... nu dan vind ik manege paard of een dressuurpaard zieliger telkens die saaie rondjes in de bak! en dat ze mok hebben komt voor logisch toch met sokken en als t regent is t weiland nou eenmaal nat!!! nee als iemand loop te zeiken over t fjordenpaard en dan bedoel ik dingen verzinnen die niet waar zijn bijvoorbeeld met zijn 50 tegelijk galopperen (alleen op de dagtocht ga je met zijn alle weg maar niet galopperen!!!) dan wordt ik pissig! zo ik ben klaar! en lise, jet hester en rianne het kamp was weer toppie! tot volgend jaar op het westernkamp! lindsay! wanda de best!
Fjordenpaard the best!
ingeuh schreef:hoii...!!!
heeft iemand fotos van: penotti,rivella of ricardo?? en heeft er iemand al op gereden?? hoe zijn ze enz. vertel me alles!!!
. Ennum, hij moet niet 2 paarden verwijderd zijn van Duke! Dat is namelijk z'n beste vriend. Als hij ver van Duke is Dan flipt ie helemaal. Gewoon de hele tijd achter of naast Duke rijden dus.
ingeuh schreef:ow ennuh...zijn t paarden of ponys...?? kan rivella gwoon meelopen met kamp en weet iemand de preciese lengte..??
MarIsZa schreef:ingeuh schreef:hoii...!!!
heeft iemand fotos van: penotti,rivella of ricardo?? en heeft er iemand al op gereden?? hoe zijn ze enz. vertel me alles!!!
Hey!
Ik heb wel foto's van Ricardo. Als je een mailtje naar me stuurt stuur ik je wel een foto ofzo![]()
In week 1 dit jaar heeft me vriendin erop gereden. Ricardo schrikt heel erg veel, maar door me vriendin schrikte hij aan het eind van de week van niks meer. Ennum, hij moet niet 2 paarden verwijderd zijn van Duke! Dat is namelijk z'n beste vriend. Als hij ver van Duke is Dan flipt ie helemaal. Gewoon de hele tijd achter of naast Duke rijden dus.
Maar... het is een leuk beestje hoor!![]()
Veel plezier!![]()
kusj,
Marissa
, oeps spelfoutjuh