Iemand ervaring met ruiterclub pijnacker

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

loveramona

Re: Iemand ervaring met ruiterclub pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 15:00

ik wil er een keer gaan kijken (heeel binnenkort)

want ramona suzy ceddy staan er en dat waren hele lieve pony's bij mij op de manege

(ramona was mijn allereerste lievelingspony en toen ik een keer kwam was ze weg Huilen )

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 12:53

Jillie93 schreef:
Ik rijd op maandag half 6 tot half 7

ik heb ook een hele tijd in die les gereden en omdat het rond die tijd lekker een beetje af gaat koelen ga je heus wel vaak genoeg naar buiten. Haha!
Ik zou persoonlijk nooit op 2 verschillende maneges gaan rijden, maar dat moet je helemaal zelf weten...

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 15:03

Ok vraagje waarom zou je dat nooit doen?

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 10:15

omdat er op iedere manege anders gereden word en andere gewoontes zijn.... Ik kan het niet precies uitleggen, maar ik zou dat gewoon nooit willen.

Voor ik bij de ruiterclub weg ging reed ik al een tijdje elke zaterdag ergens anders (oke, dat was western dus wel heel anders, maar toch Lachen ) en dat vond ik helemaal niets, zo tussen 2 maneges heen en weren...

PolitieTed

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 20:17

Ik ben er afgelopen vrijdag voor het eerst geweest. Het leek me een erg gezellige vereniging. De paarden leken me ook wel leuk.

Kent iemand Sacha trouwens? Ik hoorde dat ze daar ook les geeft. Ze geeft ook les op mijn manege (daar staat d'r paard ook).

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 14:46

Ik ken sascha niet maar ze geeft op woensdag de paardenlessen dat kan je zien op www.ruiterclub.nl

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 15:35

jeps ik ken sacha wel, hoezo?

PolitieTed

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 18:47

Crista schreef:
jeps ik ken sacha wel, hoezo?

Niet echt bijzondere reden hoor. Ik kwam er vrijdag pas achter dat ze daar lesgeeft en vroeg me af wat jullie van haar lessen vinden. Ik heb een paar keer les van d'r gehad en vond dat altijd wel leuk.

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 20:59

vind d'r wel goed les geven, geeft duidelijke aanwijzingen maar is voor mij net iets te dressuur gericht.... ik ben meer het recreatie type en met manege lessen vind ik het niet erg, maar als ik met mijn paardje prive les zou gaan nemen zou ik denk ik niet voor sascha kiezen.....

ashleyvr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 22:30

ruiterclub is superleuk ik rijd daar nu ook er zit wel altijd een etterbakkie tussen Rico daar moet je alleen opgaan als je zeker weet dat je het kan en teugels losser anders moet je dat aangeven maar de pony's als zowel paarden worden goed en liefdevol behandeld de reden dat sommige pony's of paarden wegzijn is omdat ze het of niet naar hun zin hadden iemand ze zo leuk vond en z wilde kopen of overleden maar dat komt bijna niet voor