_Penotti schreef:Ik denk dat toch vaker die kansen wel te creëren zijn.
Maar dat lees je hier al in de brichten.
Komt men aan met de instelling ik rij AL 2 jaar paard. En ik reed alle moeilijke paarden van de manege al.
Dan haakt men af, ik ook.
Of komt er iemand, ik rij pas 2 jaar maar wil erg graag bij leren. En dan werkelijk ook niet overal een ja maar heeft, ja die kunnen best wel kansen krijgen.
Ondanks dat ik zelf zo niet ben, snap ik het wel (voel mij nog steeds een giga beginner haha). Er wordt flink op je neer gekeken als manegeruiter en de animo voor een bijrijdpaard is vaak flink. Dan snap ik best dat je jezelf wil ‘verkopen’ en als je nooit verschil hebt ervaren door privé en manegepaard dan is het ook lastiger om in te schatten wat het niveau buiten de manege is, dus dan duidt je je niveau aan op die manier die je wel kent van de manege.
Ik weet nog dat ik met mijn vriendinnetje (van de manege) eerste verzorg paard zocht (13 jaar geleden alweer haha) en ik zo blij was dat zij wel een ‘vergevorderde’ ruiter was. Want waarom zou iemand voor mij kiezen, iemand die zo weinig ervaring heeft? Terwijl ik wel enorm wou leren. Maar ja gevoelsmatig deed dat er minder toe en moesten we ons enorm ‘verkopen’.
Laatst bijgewerkt door Gianti op 26-08-20 08:54, in het totaal 1 keer bewerkt