Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Evakane schreef:Hoii, ik ben 11 en 12 als ik op het ponykamp kom, maar het is toch niet zo dat de iets jongere niet mee mogen doen met de gevorderde mensen? Wat is trouwens een leuke voorwaartse pony die leuk kan springen? Hoeft niet superbraaf te zijn.
Evakane schreef:Ik ga naar het Sgw kamp. Zijn er ook een beetje meer kinderen van mijn leeftijd die naar het Sgw-kamp gaan of is het meeste een beetje 16+?

dus misschien zie ik jullie nog wel haha, ik rijd op maandagavond =) ik zou jullie graag helpen met welke paarden leuk zijn maar heb alleen nog maar op Kalic en Truusje gereden dus helaas.
(Ik word oud..) Wij hebben toen ook de SGW gedaan en ik vond het werkelijk fantastisch. Ik vond de crosslessen ontzettend gaaf, de oude eigenaar gaf die lessen (Henry?). Dat was geen gezeik, maar gewoon gaan! Tijd om te piepen was er niet. De beste manier om het onder de knie te krijgen. De buitenrit vond ik ook ontzettend gaaf, er waren buiten allemaal grote boomstammen waar we overheen sprongen, te cool. De spring- en dressuurlessen waren ook heel leerzaam. Heb ontzettend veel geleerd. Je bent veel met de pony's bezig.