dendulder schreef:saskia: ik rij niet meer op dendulder
Nee, dat weet ik, maar ik geloof dat Kiwiko wel bedoelde/dacht dat je daar die info rond wilden melden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dendulder schreef:saskia: ik rij niet meer op dendulder
suziehj schreef:nah k heb vandaag weer op nico geredenhij heeft maar 2 x gebokt haha
![]()
k vind t egt wel een leuk paardje
Haha echt leuk hoor, nico zag dr ook leuk uit hihi alleen dat protest stukje was wel apart
.
moest nog even wennen na een lange tijd niet gereden te hebben.
alleen had ik het weer dat ik hem het laatste stuk mocht
haha dan willen ze allemaal naar huis, tref ik het weer dat ie even de lucht in ging
en ik nog zeggen 'ik ga niet over de autoweg hoor' en dan 'nee dan neem ik hem wel' kreeg te horen maar moest wel over de weg
. primera schreef:suziehj schreef:nah k heb vandaag weer op nico geredenhij heeft maar 2 x gebokt haha
![]()
k vind t egt wel een leuk paardje
Hihi hoorde je ook 'nico is echt een luis' en jij dan 'maar wel een leuke luis'Haha echt leuk hoor, nico zag dr ook leuk uit hihi alleen dat protest stukje was wel apart
.
Ik heb even op robber geredenmoest nog even wennen na een lange tijd niet gereden te hebben.
Maar het mengedeelte was ook leukalleen had ik het weer dat ik hem het laatste stuk mocht
haha dan willen ze allemaal naar huis, tref ik het weer dat ie even de lucht in ging
![]()
en ik nog zeggen 'ik ga niet over de autoweg hoor' en dan 'nee dan neem ik hem wel' kreeg te horen maar moest wel over de weg
.
diej van jou was oowk lief btw
meer dan ik

(pony)
dii is cool
NuggT schreef:Twinklebel@ Hoe heet jou paardje? Misschien ken ik hem/haar nog, ik heb een tijdje een pony verzorgt daar. (die is nu alweer weg)
Ik heb zelf van m'n 12e tot m'n 19e (1995-2001) ongeveer daar gereden, eerst op de dinsdagavond, daarna altijd op de donderdagavond van 20:00 tot 21:00. Ik heb gemengde gevoelens overgehouden aan Chardon, het is een manege die op een degelijke manier met de paarden en met de klanten omgaat, maar de sfeer vond ik nooit zo geweldig. Ik vond het te groot en onpersoonlijk maarja, das mijn mening natuurlijk
Er werd nooit zo op gelet of je je paard wel had gepoetst en goed had opgezadeld bijvoorbeeld, iets wat ik heel belangrijk vind. De lessen waren leuk maar vol, en het was altijd wachten op het moment "wie gaat er nu wegspringen bij de c en wie gaat er vandaag vallen?" Ik had les van Len (die na een tijdje echt als een casettebandje begon te klinken). Je leerde echt zitten op die grote KWPNners 

roosJ
je hebt toowg wa gepost
suziehj schreef:jup cker wetuh is nico een leuke luis hahahadiej van jou was oowk lief btw
![]()
ag nico is wel lenigmeer dan ik
en nico is nu eenmaal lenig
en ik zou ook nooit zo lenig worden
haha zag je me bij robber staan 'jee wat een groot beest daar kom ik niet op'
haha dit slaat gewoon nergens op, lijk net een hark... afgelopen week kwam ik er pas op toen ik op dat trapje in de hoek ging staan
dat is toch een toppunt van niet lenig zijn
ben alleen bang dat ik er morgen nog niet soepel op kom met die gammele knieen
lijk net een oud mens van 70
inplaatst van 21 (okee ben oud omdat ik nu een kleine heb, geef het toe
)

Ingrid is weg en Liona weet ik niet.. of ze is net weg of ze is dr nog.. Bolero is ook al even weg..