dendulder schreef:saskia: ik rij niet meer op dendulder
Nee, dat weet ik, maar ik geloof dat Kiwiko wel bedoelde/dacht dat je daar die info rond wilden melden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dendulder schreef:saskia: ik rij niet meer op dendulder
suziehj schreef:nah k heb vandaag weer op nico geredenhij heeft maar 2 x gebokt haha
![]()
k vind t egt wel een leuk paardje
primera schreef:suziehj schreef:nah k heb vandaag weer op nico geredenhij heeft maar 2 x gebokt haha
![]()
k vind t egt wel een leuk paardje
Hihi hoorde je ook 'nico is echt een luis' en jij dan 'maar wel een leuke luis'Haha echt leuk hoor, nico zag dr ook leuk uit hihi alleen dat protest stukje was wel apart
.
Ik heb even op robber geredenmoest nog even wennen na een lange tijd niet gereden te hebben.
Maar het mengedeelte was ook leukalleen had ik het weer dat ik hem het laatste stuk mocht
haha dan willen ze allemaal naar huis, tref ik het weer dat ie even de lucht in ging
![]()
en ik nog zeggen 'ik ga niet over de autoweg hoor' en dan 'nee dan neem ik hem wel' kreeg te horen maar moest wel over de weg
.
NuggT schreef:Twinklebel@ Hoe heet jou paardje? Misschien ken ik hem/haar nog, ik heb een tijdje een pony verzorgt daar. (die is nu alweer weg)
suziehj schreef:jup cker wetuh is nico een leuke luis hahahadiej van jou was oowk lief btw
![]()
ag nico is wel lenigmeer dan ik