Ja heeeerlijke week gehad! We waren allemaal alleen gekomen, wat zorgde voor een hele leuke en gezellige groep Niet zonder vallen helaas, één meisje is eraf gevallen toen haar paardje een plas ontweek. Maar gelukkig verder geen verwondingen of zo.
AfricanLady
Geplaatst: 25-07-14 17:29
Liannerd schreef:
Ja heeeerlijke week gehad! We waren allemaal alleen gekomen, wat zorgde voor een hele leuke en gezellige groep Niet zonder vallen helaas, één meisje is eraf gevallen toen haar paardje een plas ontweek. Maar gelukkig verder geen verwondingen of zo.
Valt mee gelukkig. Op wie reed ze ?
Lian
Geplaatst: 25-07-14 17:44
Dat meisje reed op Dennis. Ik zou geloof ik nog laten weten wie er allemaal meereed. Komt 'ie hoor haha. Blanca, Rodi, Anka, Tinka, Berend, Maan, Fancy, Fiona, Madelin, Classic, Joeraya, Willy, Wanda, Noa, Plu, Nienke en Snippie als leidingpaard. Er is onderling wat gewisseld en er zijn twee paarden uitgevallen doordat ze kreupel waren en Berend heeft een wond.
Verder hebben we zondag, maandag en vandaag regen gehad tijdens het rijden. Weinig last van gehad, omdat je in het bos rijdt. Wel een beetje modderig natuurlijk, maar dat is ook weer weg na een douche. Gelukkig hebben we met de dagtochten heerlijk weer gehad
Ah leuk! Welke zijn kreupel geworden en hoe ziet Willy eruit, die ken ik niet
Lian
Geplaatst: 25-07-14 17:59
Ohja Sammy liep ook nog mee! Sammy en Joeraya werden kreupel. Willy loopt normaal voor de huifkar. Joeraya was kreupel en we moesten snel een andere hebben. Willy stond vooraan het weiland dus toen moesten we haar maar meenemen. Leuk beestje, alleen ze paste niet zo binnen de groep en begon dus ook te trappen naar iedereen.
Ja was echt een superweek! Ik zat op Maan, superlieve merrie die je niet kan vangen in de wei Als je van snel houd moet je maan pakken.. ze kan af en toe wel schrikken van niets maar is verder heel braaf!
Sicayes
Geplaatst: 25-07-14 18:50
Maan klinkt leuk. Hard en af en toe schrikken vind ik niet zo erg.
Hahaha daar heeft Marieke inderdaad ook wel eens mee te maken gehad. Zover ik weet is die echt helemaal fan van Maan! Dat lijkt me inderdaad ook een super tof paardje ^^
Ja ik vind dr nu al leuk, Plupaard dus ik ben gelukkig.
Verder rijden mee.. Even denken hoor; Froukje, Nadia, Tinka, Maan, Noa, Anka, Madelin, Rodi, Simone, Wanda, Fancy, Bento, Fiona, Classic, Dennis, Finn, Nienke, Suus en dus Plu met Jet op Quatro als leidingpaard.