De paarden en pony's zijn 5 juli bij de Rigoleto gekomen. De foto's zijn 9 juli gemaakt. Amber ziet er nu al een stukje beter uit. De witte pony stond op papier als Inga, misschien spreek je het uit als Inka of is het een schrijffout.
Roosje ziet er goed uit! Jemig die zag er eerst ook niet echt lekker uit, maar je ziet echt een stel gelukkige pony's. Geen pon's die wegkwijnen...
lovejouri
Geplaatst: 31-07-13 11:54
Hey iedereen, Ik rij zelf niet op deze manege maar ik ken wel een paard daar; Angel. Staat die daar nog? Ik was de verzorger van een ander paard van die eigenaar en angel stond bij ons op t land... Helaas zijn ze weg het waren leuke beesiez. De andere 2 zijn helemaal naar Gelderland verhuisd...(incl mijn toppertje) naja ik hoop in ieder geval dat angel een leuke eigenaar krijgt!
Doei! Een bezorgde angel gek!
Frits2008
Geplaatst: 31-07-13 14:28
Vanmorgen, tijdens het ontbijt van de pony's en paarden even wat foto's genomen. Amber is erg opgeknapt.
Wat fijn om te zien dat de paarden het goed hebben bij de Rigolette manege. Ik ken de ponys alleen maar bij naam, maar ik heb heb wel regelmatig op Galeria en Milan gereden. Leuk om zo de paarden te blijven volgen. En wat ziet Polly er goed uit Katja! Erg fijn dat ze zo geniet bij jouw!
Oja. Ik dacht al, huh? Ik vind het echt top dat ze dat zand weghalen, ik heb 1 lesje daar bekeken en het zag er niet uit en het klonk ook niet zo heel goed meer. Veel te hard. Onze staleigenaar zei ook al dat er serieus plakken uitkwamen ipv gewoon los zand.
Toevallig stuit ik op dit topic en kom ik Galeria tegen.. 20 jaar geleden mocht ik op Galeria rijden toen ze nog fokmerrie was en niet voor de lessen werd gebruikt. Owwww wat was ik een penny toen ze wel ingezet werd voor de lessen.. .