Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kirstenplat schreef:jipppie!!!
ik ben door naar de regiofinale!!
ik ben net terug van de manege en ik ben eerste geworden!!
heeft er iemand ervaring met de paarden van rsc sneek??
SRY schreef:Hallo, vandaag ben ik door de stalbaas en mijn instructrice gevraagd om mee te doen aan de zitcompetitie. Nu lijkt me dat wel leuk, maar lees net op de website dat je minimaal een f proef gereden moet hebben. Helaas ben ik met mijn pony nog niet gestart met proefjes rijden op mijn manege. Mijn vraag is daarom: moet je echt een f proef gereden hebben om mee te doen? Zal dit ook nog overleggen met de stalbaas.
ik doe ook mee en heb ooit een proefje gereden allen staat niet meer in het systeem van manege en ben mijn paspoort kwijt
maar mocht wel mee doen
omdat ze me het nummer nog hebben, maar ga het wel navragen
ben dat dit al vanaf 2007 kwijt. Rij nooit proefjes dus deed er niks mee.
kan ik ook weer F proefjes rijden
miinynke schreef:kirstenplat schreef:jipppie!!!
ik ben door naar de regiofinale!!
ik ben net terug van de manege en ik ben eerste geworden!!
heeft er iemand ervaring met de paarden van rsc sneek??
ja daar rij ik! Ik vind leuke fijne paarden![]()
Als t goed is doe ik dit jaar ook weer mee! alleen nog geen idee waar wij heen gaan!
Citaat:gelukkig! dat scheelt een hoop zenuwen!
oohja, eerder dit topic stond er dat er paarden werden verhuurd voor de regiofinale in zwolle is dat dit jaar weer zo??
miinynke schreef:Citaat:gelukkig! dat scheelt een hoop zenuwen!
oohja, eerder dit topic stond er dat er paarden werden verhuurd voor de regiofinale in zwolle is dat dit jaar weer zo??
haha gelukkig! Geen idee trouwens of dat weer gebeurd..! was toen geloof ik omdat die te weinig paarden hadden. was dat niet in Emmeloord trouwens?
maar duet nog zo lang
denk in de buurt van Haarlem, dat lijkt me logies ieder geval
. Of eigenlijk de laatste maanden helemaal niet meer rijd.