Ponykamp 2013.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xSamiera

Re: Ponykamp 2013.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 11:05

Verder nog iemand ideeën? Of ervaringen ?

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 11:08

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 11:25

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 11:28

Tjoggleberg :) ga ik volgend jaar met een vriendin heen :) niet super duur volgens mij, en paar meisjes op stal waren er dit jaar geweest en ze vonden het heel leuk! Veel dingen doe voltige dressuur springen buitenrijden, er is een site van moet je maar even kijken

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 11:29

Emmy, is dat in Burgum?

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 11:30

EmmyJoycee schreef:
Tjoggleberg :) ga ik volgend jaar met een vriendin heen :) niet super duur volgens mij, en paar meisjes op stal waren er dit jaar geweest en ze vonden het heel leuk! Veel dingen doe voltige dressuur springen buitenrijden, er is een site van moet je maar even kijken

Die lijkt me echt leuk :) als je je eigen pony meeneemt hoeft dat hopelijk geen haflinger te zijn ? Aha x

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 11:35

xSamiera schreef:
EmmyJoycee schreef:

Die lijkt me echt leuk :) als je je eigen pony meeneemt hoeft dat hopelijk geen haflinger te zijn ? Aha x

Nee, dat hoeft niet! Meisjes van mijn stal hadden kwpn en welsh mee en een fries haha :) ik neem wel een Haflinger mee maar die komt daar ook weg :+

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 11:35

KirstenVosje schreef:
Emmy, is dat in Burgum?

Jaaa Kirsten in noard burgum :)

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 11:36

EmmyJoycee schreef:
EmmyJoycee schreef:

Nee, dat hoeft niet! Meisjes van mijn stal hadden kwpn en welsh mee en een fries haha :) ik neem wel een Haflinger mee maar die komt daar ook weg :+[/quote]

Haha okee , ik zou m even opschrijven :D

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 11:37

Okeee :) misschien zie ik je dan wel als je er heen gaat en in dezelfde week zit :)

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 11:38

EmmyJoycee schreef:
Okeee :) misschien zie ik je dan wel als je er heen gaat en in dezelfde week zit :)

Als ik er heen ga zeg ik het je wel :)

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 11:39

Is goed! :)

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 11:42

:D

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 11:42

EmmyJoycee schreef:
KirstenVosje schreef:
Emmy, is dat in Burgum?

Cool, dan wil ik daar ook heen :Y)

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 11:43

KirstenVosje schreef:
EmmyJoycee schreef:

Cool, dan wil ik daar ook heen :Y)

Jaa! Ga in dezelfde week als mij en vriendin :):)

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 11:56

Is er ook iemand bij les chevaux geweest ?
En weet iemand of ze bij de eekwal de speurtocht nog doen ?
x

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 12:05

Ik ben jaren geleden op ponykamp bij Les Chevaux geweest, en vond het erg leuk! Zowel buitenrijden als in de bak, voltige, zwemmen, spooktocht. En erg leuke, diverse paarden en pony's :)

Heidi95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 12:28

Het allerleukste kamp is toch echt Kleinoever.
Ik rijd al 11 jaar paard, en op kleinoever leerde ik ook nog wat, zekerweten leerzame lessen.
Ik ben 5 keer naar kleinoever geweest waarvan 3 keer met mn eigen paard.
Je krijgt alle aandacht die je nodig hebt met je eigen paard.
Mijn paard kon bijvoorbeeld niet zo goed op stal staan omdat ze nog heel jong was. Na overleg kon ze lekker het weiland in, wat ik bij andere kampen niet zo heel snel zie gebeuren. Ik ben ook naar het Fjordenpaard geweest, maar als ik jou berichtje zo lees zou dit denk ik niet het meest geschikte kamp zijn voor jou, omdat je hier alleen maar op buitenrit gaat. Heel leuk en gezellig hoor, ik heb het altijd super naar mn zin gehad, maar je leert niet superveel.
Kleinoever is supergezellig, ik vind het superjammer dat ik ondertussen te oud ben geworden. Mischien maar als leiding heen dit jaar. (:

_chentina_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 13:03

ik ben in 2007 bij rijmaaran geweest. vond het toen heel leuk omdat het mijn eerste kamp was! kan me er eigenlijk bijna niets meer van herinneren. ze houden nu nog steeds wel kampen geloof ik! www.rijmaaran.nl

in 2009 ben ik naar het fjordenpaard geweest! super kamp! www.rchetfjordenpaard.nl en www.fjordenpaard.nl

in 2010 bij les chevaux! vond het een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. ik was toen 14 en samen met mijn vriendengroepje een beetje het "ouderengroepje". de meeste kinderen waren veel jonger. het thema was ook sprookjes of iets dus beetje kinderachtig! de paarden allemaal waren wel heel leuk! maar de lessen vond ik niet zo. leerden er niet echt iets naar mijn mening! de buitenritten waren wel leuk, vooral het "4km pad"!! maar wat ik zo jammer vond is dat we achter elkaar moesten blijven! ook niet met zn 2en naast elkaar. we hebben ook 1 springles gehad. was wel leuk maar jammer dat we niet hoger gingen dan ongeveer 50 cm denk ik. en een springwedstrijd op dezelfde hoogte! www.leschevaux.nl

dit jaar ben ik weer bij fjordenpaard geweest. echt super kamp! :D leuke buitenritten, leuke leiding, dagtocht etc! en hier mag je wel lekker inhalen en naast elkaar rijden. wel grote groepen, maar vind ik niet zo erg. volgend jaar ga ik weer heen, week 4!

maar bij fjordenpaard heb je geen les, en dat wou je volgens mij wel?

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 16:34

_chentina_ schreef:
ik ben in 2007 bij rijmaaran geweest. vond het toen heel leuk omdat het mijn eerste kamp was! kan me er eigenlijk bijna niets meer van herinneren. ze houden nu nog steeds wel kampen geloof ik! http://www.rijmaaran.nl

in 2009 ben ik naar het fjordenpaard geweest! super kamp! http://www.rchetfjordenpaard.nl en http://www.fjordenpaard.nl

in 2010 bij les chevaux! vond het een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. ik was toen 14 en samen met mijn vriendengroepje een beetje het "ouderengroepje". de meeste kinderen waren veel jonger. het thema was ook sprookjes of iets dus beetje kinderachtig! de paarden allemaal waren wel heel leuk! maar de lessen vond ik niet zo. leerden er niet echt iets naar mijn mening! de buitenritten waren wel leuk, vooral het "4km pad"!! maar wat ik zo jammer vond is dat we achter elkaar moesten blijven! ook niet met zn 2en naast elkaar. we hebben ook 1 springles gehad. was wel leuk maar jammer dat we niet hoger gingen dan ongeveer 50 cm denk ik. en een springwedstrijd op dezelfde hoogte! http://www.leschevaux.nl

dit jaar ben ik weer bij fjordenpaard geweest. echt super kamp! :D leuke buitenritten, leuke leiding, dagtocht etc! en hier mag je wel lekker inhalen en naast elkaar rijden. wel grote groepen, maar vind ik niet zo erg. volgend jaar ga ik weer heen, week 4!

maar bij fjordenpaard heb je geen les, en dat wou je volgens mij wel?

Dankje voor de informatie ! Les chevaux word het dan ook niet als ik iets haat is het achter elkaar rijden haha . Fjordenpaard is idd niet iets voor mij ivm lessen enzo! x

carmenmisty1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:23

xSamiera schreef:
Is er ook iemand bij les chevaux geweest ?
En weet iemand of ze bij de eekwal de speurtocht nog doen ?
x

nee ik zal niet naar de eekwal pff vreselijk gehad ebn nee speurtocht doen ze niet en als je meer moet weten pb

carmenmisty1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:27

xSamiera schreef:
zijn er ook mensen die bij de eekwal zijn geweest?

niet doen vreselijk kamp teminste ik ben met eigenpaard geweest was niet echt heel leuk pff

kionasuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:28

eehem manege laarbrug in ommen is heel leuk
ook de eekwal is een echte aanrader
Rosworld heb ik een minder leuk kamp gehad

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:32

badass schreef:
Manege Knollegruun :)

bij 't fjordenpaard zijn we wel met hele grote groepen, volgensmij ongeveer 50 mensen heb ik gehoord.

Manege Knollegruun :j
Echt super aardige mensen, totaal van ongeveer 20 - 25 mensen, je slaapt in blokhutjes met stapelbedden en geven goed les

http://www.knollegruun.nl/

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 21:58

kionasuppie schreef:
eehem manege laarbrug in ommen is heel leuk
ook de eekwal is een echte aanrader
Rosworld heb ik een minder leuk kamp gehad

de laarburg ken ik nog niet . Ik ga gelijk op de site kijken!
de eekwal is erg verschillend volgens mij want de een vind het wel en de ander niet leuk dus een wankel geval voor mij..
rosworld rij ik zelf ook vind het daar niet super.