beware of the penny ........

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ymke_Z

Re: beware of the penny ........

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 17:48

Ik heb zelf de penny ook gelezen :+ . Ik vond de strips wel grappig maar heb ze altijd al zo on natuurlijk gevonden.
Zeg nou zelf, je koopt een verwaarloosd paard die helemaal onder de stof zit. Na enkele dagen ziet ie er heel anders uit en lijkt wel gegroeid te zijn. Hij staat natuurlijk op die stal (hoe heet die okal weer, waar elke keer z'n strip van is.) en na enkele lessen word je ontdekt en blijkt dat je een paard hebt die vroeger een geweldig springpaard was, maar gestolen is :+

QueLee

Toen ik de OP las moest ik wel een beetje lachen.. Maar ik vind sommige reacties die hier gegeven worden wel getuigen van weinig volwassenheid..

Het mooiste is dat (bijna) iedereen die hier 'penny's' nadoet.. onder de 20 is.. veelal 13 en 12 jaar.. van de mensen die boven de 20 zijn vind ik het trouwens nog sneuer.. je kan smakelijk lachen om de OP maar verlaag je alsjeblieft niet tot zo'n kinderachtig niveau..

We zijn allemaal jong geweest.. als ik in de ruitershop sta word ik ook weer even kind, als er een nieuw paard op stal komt ook.. en ja mijn ruin krijgt ook wel eens vlechtjes..

ik vond vooral: de Penny kan niet ver zijn erg leuk haha alsof t een vreselijk monster is ;)

Iejoorr

Regenpier schreef:
O mijn god, dit topic kwam ik van mezelf tegen van 2 jaar geleden, kan echt niet geloven dat ik ooit zo ben geweest! :o
Eigenlijk is het te beschamend om het hier te plaatsen :o
Regenpier @ [LN] penny!

_O-
Ik ben bij dat je in 2 jaar flink veranderd bent :')

Regenpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 17:50

Stal penny :P

O god, dat ik dat nog weet!

Haha ja gelukkig ben ik flink veranderd!!

Joan73

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 17:53

TS, je bent een koningin!!!!!!! Ik buig voor je! Dank voor dit geweldige begin van mijn weekend!!!! LOL

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:10

Regenpier schreef:
Stal penny :P

O god, dat ik dat nog weet!

Haha ja gelukkig ben ik flink veranderd!!

Dat is hem :')

sammy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:46

Leuk topic. Ik ben geen Penny, maar ik hou wel van vlechtjes(voor speciale gelegenheden), ik ben al een tijdje op zoek naar een verzorgpaard, en ik zou best een paard van de slacht willen redden:o. maar daar gaat inderdaad echt wel wat meer tijd overheen als in de penny-verhaaltjes...

jessie201

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 19:22

Hahaha kan er ook welom lachen. ben ook jong geweest.

Moest een paar maanden geleden ook wel heel erg lachen!

Meisje uit mijn zoons klas zou komen spelen, Leuk! Sta ik bij school te wachten komen ze samen naar buiten. Mevrouwtje in haar paardrijbroekje en paardrijlaarzen hup de auto in. Eenmaal thuis gekomen vliegt ze als een gek de auto uit nog voordat ik kon roepen "Pas op er staat stroom op " Pats. Het deerde haar niet. Staat ze inmiddels in de wei met de pony's zegt ze doodleuk."Pak jij het zadel even want ik wil wel eens even rijden" Klinkt stom hoor maar ik kan zooooooooo goed rijden! Zie mijn zoon al kijken van Yeah Right!!!! Ik zeg nog droog wauw we hebben een nieuwe Anky! Ik snel maar mijn paard opgezadeld en zie haar ogen steeds groter en groter worden. Ze snapte er werkelijk niets meer van!!! Tja ze had namelijk nog nooit zo'n zadel en hoofdstel gezien. ( Westernzadel) ik het weiland in gelopen en Beau aan haar gegeven..........en ben zelf op een krukje gaan zitten. Nou is die van mij een brave dodo en zal geen stap verkeerd zetten hoor! Heb het zo maar een kwartiertje aan gekeken maar mevrouw kreeg mijn brave vroegere hengst nog geen milimeter van zn plek af!!!! _O- Toen vond ik het eigenlijk wel siellug worden en heeft mij zoon even een showtje gedaan hoe het wel moet!!!! haha dat was wel even komisch om te zien. Maar toch volhouden dat ze vroeger altijd een zwarte Arabier mocht verzorgen en rijden. Tuurlijk meid ( ze dacht dat mijn brave dodo namelijk ook een arabje was.Nou volgens mijn papieren in het toch een rasechte Quarter :list: tja ze komt nog steeds hoor maar het opscheppen is nu toch wel gedaan! hoezo leedvermaak

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 19:37

_O- geweldig :')

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 19:52

Regenpier _O- zie dat je hem ook al "opgebiecht" hebt in het bokt carrière topic :D

Jessie :')

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:09

_O- geniaal. :')

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:12

Heb zin in groentesoep :Y)

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:17

_O- weer een vervolg op de andere leuke zeer lachverwekkende topics :D *\o/* Wekt goed op je humeur :j

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:23

Geweldige verhalen hier :')

Bazinga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:07

Knockknock..PENNY!!!..Knockknock..PENNY!!..Kncokknock..PENNY!!
Daar denk ik nu aan bij Penny :+

Areana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:23

Da's ook een paardenmeisje (als niet-acterende) :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:25

Ahhhhhh sheldon! :D

iza_viv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:31

* Sommige Penny's maken overal waar ze komen vlechten in manen en staart, al dan niet met roze strikjes. Als u een paard signaleert met gevlochten manen, wees dan op uw hoede. De Penny kan nooit ver zijn.

hilarisch!!
ik lig egt dubbel.

108078

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:35

Dit topic is echt geweldig, en het ergste is ook nog, dat dit ook echt gebeurt ook.
Nu vinden we het grappig, maar ik irriteer me er dood aan als een penny voor mij staat :o
Verlaagd niveau leest wel makkelijk :Y)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:39

108078 schreef:
Nu vinden we het grappig, maar ik irriteer me er dood aan als een penny voor mij staat :o

ligt er bij mij heel erg aan. Aan de penny's waarover ik paar blz. geleden schreef irriteerde ik me mateloos. Maar laatste was er een heel schattig penny meisje (jaar of 7) met haar oma. Die kwamen even vragen of ze de paardjes mochten aaien. Toen begon ze me allemaal weetjes uit de penny te vertellen zoals "de fallabella is het kleinste ras wat er is" of hoort zo'n meisje niet tot penny, maar hoe noem je dan zo'n meisje :=

Regenpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:44

grid schreef:
Regenpier _O- zie dat je hem ook al "opgebiecht" hebt in het bokt carrière topic :D

Jessie :')

Ja haha :o

mellanion84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:45

oh oh, volgens mij ben ik penny..... mijn haffie krijgt altijd vlechten als ik ga rijden ;)
briljant topic!!

108078

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:49

Citaat:
ligt er bij mij heel erg aan. Aan de penny's waarover ik paar blz. geleden schreef irriteerde ik me mateloos. Maar laatste was er een heel schattig penny meisje (jaar of 7) met haar oma. Die kwamen even vragen of ze de paardjes mochten aaien. Toen begon ze me allemaal weetjes uit de penny te vertellen zoals "de fallabella is het kleinste ras wat er is" of hoort zo'n meisje niet tot penny, maar hoe noem je dan zo'n meisje

Dat meisje die de vlechtjes maakte bij de paarden ?
Jaa maar dat is ook een ander meisje, ze VRAAGT het lief, en VERTELT het normaal.
Voor dat soort meisjes stop ik altijd, kleine moeite om ze blij te maken :)

geen idee voor een naam , iemand een leuke ? :+

mellanion84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:50

paardenmeisje ;)

108078

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:51

Thanks! Dat is nog eens een ingeving op de vrijdagavond ! :o