Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dingetje3 schreef:Ik heb haar zaterdag weggebracht naar De Bongerd.
Wel eng hoor en dapper van haar zo helemaal alleen. Daar was ik ook een beetje bang voor dat er allemaal vriendinnetjes waren en ze geen of weinig aansluiting zo vinden.
Maar 'savonds belde ze, had ik om gevraagd, ze had al een vriendin en had het al reuze naar haar zin.
Donderdag ga ik haar weer zien en ik ben reuze benieuwd.
Ik hoop ook op 'leukste ponykamp ooit'. Maar opzich moet dat ook wel aangezien dit haar eerste is. Ik denk niet de laatste.
.
ze heeft het heel erg na haar zin denk ik. Toen ik 10 was ging ik voor het eerst op ponykamp, als super verlegen meisje die het toen heel moeilijk vond om contacten te leggen. Maar dat is me daar ook gelukt en was erg gezellig
. Gezellig meiden leren kennen waar ik daarna nog een tijdje contact mee heb gehad. Dus jou dochter 'overleeft' het wel! 
.
Bereid je maar vast voor op wekenlange verhalen. 

Dingetje3 schreef:Zilfstar: Moeilijk en knap om je zoon los te laten.
Ik ben altijd bang dat ze gekwetst wordt en dan heel verdrietig in haar schulp kruipt.
Maar dat is dat beschermende moedergevoel. Vooral als je kind wat extra aandacht en begeleiding nodig heeft lijkt het me moeilijker.
Waarschijnlijk zal jouw zoon de tijd van zijn leven hebben waar hij ook nog eens heel veel van leert.
Ik hoop dat hij meer belt
Dus ja ik knijp hem best wel. Net nieuwe rubber laarzen gekocht en hij heeft erg veel zin in kamp. Begint voordelen te zien in trant van: eten wat ie wil en geen zusje om hem heen....