zijn er mensen die hier geweest zijn en info wilen sturen en wat fotos enz...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Silence schreef:Ik woon vlakbij de Boschoeve, maar helaas staat deze manege hier niet zo best aangeschreven.
Gaat regelmatig fout op buitenritten, aangezien ze met kleine kinderen en onrustige paarden dwars door het dorp gaan rijden.
Vorig jaar is er een hele groep op hol geslagen, moesten heel wat ambulances aan te pas komen.
zijn er meer mensen geweest nu willen we wel meer weten!! 
en welke paardjes zijn leuk . zijn de friezen en haflingers lief ?
ow ik hoop echt dat het iets word

we gaan die panekoekenrit wel doen als ik dat durf! als het niet bevalt gaan we wel niet hoor

Lies_Tijger schreef:
maar de paarden zijn nouw niet echt onze types weet iemand miss iets over de friezen en haflingers te vertellen of fotos.en mag je een pony zelf kiezen of word die voor je gekozen? 
nikkii schreef:Ik ben hier 3 jaar geleden op ponykamp geweest, heb het er echt super naar mijn zin gehad.
Heb denk ik een totaal andere ervaring met het kamp, dan de meesten hier.
Ken een aantal meisjes die er ieder jaar terug gaan, juist omdat ze het zo'n leuk kamp vonden.
Ik heb trouwens ook nog een vraag:
ik wil deze zomer mijn ruiterbewijs gaan halen, en ben hierbij weer uitgekomen bij de boschhoeve.
Heeft hier iemand ervaring mee?
. Vanaf mijn 10e op kamp hier gekomen en elk jaar weer terug gekomen!!! Nu de leeftijd bereikt dat ik leiding mag zijn
. In de meivakantie ga ik weer en dan is er ook ruiterbewijs, maar deze worden begeleid door de eigenaar en dochter. Vorig jaar was dit ook in de meivakantie toen ik er was en ik vind dit zelf erg goed georganiseerd. Overdag ben je bezig met oefenen. Eén Rijden/springen en één keer buiten door het dorp rijden (je rijd dus 2x per dag), 's avonds krijg je theorieles en heb je de tijd om opdrachten te maken en te leren. Aan het einde van de week heb je examen op het paard waar je de hele week al mee hebt geoefend. Een erg leuke week vind ik zelf! Citaat:dankjemaar de paarden zijn nouw niet echt onze types weet iemand miss iets over de friezen en haflingers te vertellen of fotos.en mag je een pony zelf kiezen of word die voor je gekozen?
.