ik weet wel hoe je ze om moet doen maar ik ben bang dat ik ze te strak doe ofzo
weet iemand misschien een manier waarop je kunt zien of ze niet te strak of te los zitten???? Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ik weet wel hoe je ze om moet doen maar ik ben bang dat ik ze te strak doe ofzo
weet iemand misschien een manier waarop je kunt zien of ze niet te strak of te los zitten????
)maar toen hadden we er geen tijd voor omdat easy(het paard)heel vlak daarvoor ook al moest rijden en dan zouden we maar 10 min. hebben ofso dus toen hadden we het maar niet gedaan (misschien wil ze nog wel een keertje mee maar ik weet niet of ze zin heeft om er nog een keer om 6 uur uit te gaan
)kan ook wel ff op zoek gaan naar iemand die et ook kan op de manege

)
beestenfreak schreef:nee ik heb geen elastische bandages.die van mij zij van fleece.zag net ook een topic waar stond dat dat minder risico's geeft???
(ik snap natuurlijk wel dat het evengoed goed moet gebeuren
) 
en eigenlijk vroeg ik om tips

Ilsiie schreef:beestenfreak schreef:nee ik heb geen elastische bandages.die van mij zij van fleece.zag net ook een topic waar stond dat dat minder risico's geeft???
Je kan ze misschien minder makkelijk te strak doen.. Maar wel te los, plus dat (volgens mij, kan er vollédig naast zitten!!!) de temperatuur bij fleece flink op kan lopen..
Nja ik weet het niet, vraag nou eerst maar of het mag