Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
horselover16 schreef:Hoi,
Ik ga waarschijnlijk dit jaar er ook naar toe, als het kan in week 29 geloof ik of 27 of 28, maar ga er aanstaande zondag kijken want ben er nog nooit geweest. lijkt me wel leuk daar.
groetjes
ben benieuwd!
Evatje schreef:Nja ik vond het opzich wel leuk.
Maar de pony's stonden in stands, dat vond ik wat minder.
En diegene die ons begeleidde vond ik ook niet zo heel aardig. Maar dat ligt denk ik aan mij.

xXLiekeXx schreef:Laat me raden, een man op een inmens mooie tinker was de leider, met de naam Huub..
Niemand vind hem aardig maar na een week kamp mis je hem wel hoor!
Dat was een van m'n leukste klanten vroeger. Was altijd lachen gieren brullen als je die meehad op buitenrit
Die is echt volledig prettig gestoord
eerst moest ik op een fjord die Woody heet, maar na een tijdje in de bak durfde een meisje niet meer op de pony waar ze op zat, en toen hebben we geruild. dat was Smurf
was ik eigenlijk te groot voor maar niemand anders wilde ruilen.
Suzeltje schreef:ik heb gister een proefritje gemaakt, en het was wel leukeerst moest ik op een fjord die Woody heet, maar na een tijdje in de bak durfde een meisje niet meer op de pony waar ze op zat, en toen hebben we geruild. dat was Smurf
was ik eigenlijk te groot voor maar niemand anders wilde ruilen.
daarna hebben we even in een soort weiland gereden en toen hebben we heel even buiten gereden (ongeveer een half uurtje) vond het wel leuk op Smurf, das echt een grappig pony'tje![]()
ik weet niet meer zo goed hoe de begeleidsters heetten, maar 1 van de 2 heette geloof ik Madelein of iets wat daarop lijkt
BoefJMouse schreef:hallo mensen hier,
Ik ben net terug van ponykamp ,
ik ben 29 april tot 4 mei geweest, in de meivakantie dus.
In het begin had ik zoiets van nou nou, pony's in stands,
alleen maar rosborstels & kussenslopen opgevuld met stro als dekjes.
Dat vond ik echt minder, maar de pony's zijn super.
En het programma is ook leuk,
alleen het eten is echt helemaal niks,
kan aan mij ligge maar ik vond het niet te vreten.
Ik zat op Mathilde,
'n hele lieve maar pittige haflingermerrie.
Ze gaat heel snel & is 'n bitch naar andere paarden toe maar ze is ook zo'n schatje.
Haar zoontje heet Snuggles , die is ook super lief.
Nou jongens,
Ik ga volgend jaar gewoon weer hoor!
X Amanda & 'n hoefje van Mathilde.
Citaat:Heej suzeltje.
ik ben ook op 1 april gaan rijden die dag smaen met jou jij was met een vriendin dat heriinner ik me nog wel.
nou ik ben dus afgelopen week op ponykamp geweest.
en het was super ik zat op pinokio en mijn vriendin op woody.
het was egt super en ik ga deze vakantie weer.
en 1 ding huub kan dan wel sago soms zijn maar buiten issie ander heel aardig we hebben afgelopenweek 2 buitenritten met hem gemaakt.
en hij was de enige die in rengalop ging wat geweldig met pinokio ging.
en ik ga zekeer weer een keer.
groetjes robin meisje wat 1 april op wiske zat.

Ik vond Smurf eigenlijk wel leuker maar daar zit ik zeker weten geen hele week op
Dat overleeft ie niet... Suzeltje schreef:Citaat:Heej suzeltje.
ik ben ook op 1 april gaan rijden die dag smaen met jou jij was met een vriendin dat heriinner ik me nog wel.
nou ik ben dus afgelopen week op ponykamp geweest.
en het was super ik zat op pinokio en mijn vriendin op woody.
het was egt super en ik ga deze vakantie weer.
en 1 ding huub kan dan wel sago soms zijn maar buiten issie ander heel aardig we hebben afgelopenweek 2 buitenritten met hem gemaakt.
en hij was de enige die in rengalop ging wat geweldig met pinokio ging.
en ik ga zekeer weer een keer.
groetjes robin meisje wat 1 april op wiske zat.
Hoihoi
Ik was inderdaad samen met een vriendin bij die proefrit. In de zomervakantie ga ik samen met haar en met nog een andere vriendin op kamp
Ben blij dat het gezellig geweest is en leuk dat je vriendin op Woody zat! Die was echt leukIk vond Smurf eigenlijk wel leuker maar daar zit ik zeker weten geen hele week op
Dat overleeft ie niet...
Was Pinokkio leuk?
En wat heb je allemaal gedaan?
xx Suzanne