Ik heb hem al gehad, maar ben niet door Maar iemand uit m'n les, Pernille Goenee, is vorig jaar 2e geworden in categorie 1, en nu had ze in de voorronde 119 punten, door naar de regiofinale dus
Vorig jaar hadden wij de voorronde op 7 mei, vand it jaar weet ik het nog niet, ben benieuwd want het weekend van 13 mei kan ik al niet en zou het leuk vinden als ik dit jaar weer mee kan doen niet dat ik er erg goed in ben (was 1 na laatste van mijn categorie) maar het was gewoon leuk en gezellig
Bij ons gaat het trouwens waarschijnlijk niet door omdat we voor de regiofinales helemaal naar Tilburg zouden moeten gaan dan! (manege ligt bij Maastricht). Maar als het dan wel door zou gaan dan kan ik tenminste komen supporteren want die manege in Tilburg ligt voor mij (bij mn ouders dan) op fietsafstand! Nou ja ik hoop eerst dat ze iets in Limburg kunnen regelen en anders dat het gewoon door kan gaan in Tilburg want dan kan ik tenminste komen supporteren
ik zou ook wel mee willen doen alleen bij mij op de manege doen we niet mee wel een manege in maassluis alleen weet ik niet of ik daar dan mee kan doen in een voorronde...
mlis dan zijn jullie waarschijnlijk niet aangesloten bij de fnrs of wel? Ik heb me opgegeven Moet volgende week voorronde rijden. Ben benieuwd vorig jaar waren 2 meiden uit me les 1ste en 2de plaats geindigd. Toen deed ik niet mee trouwens. Maar ik ben benieuwd.
Ik doe weer mee voor het derde jaar. Alleen jammer dat er bij ons op de manege zoveel mensen een goede houding hebben. Elke week springen helpt niet met je dressuurhouding. ^^