Elaine schreef:De paarden kunnen er wel goed uitzien, maar ik vind op sommige maneges dat de beeste tot de nek in de stront staan, een beetje duf uit de ogen kijken, in een donker hoekje met sn alleen op een te klein stukje gepropt staan, weinig tot geen weidegang.
Nee dan hebben ze het bij ons, manege Reyerbos, niet slecht!
- Allemaal een eigen box, weliswaar kleiner dan de pensionstallen maar ze kunnen er prima hun kont in keren
- Worden keurig netjes iedere dag opgestrooid
- Iedere week helemaal uitgemest
- Ze krijgen sportbrokken en zemelen, net als alle andere paarden/ponys die er staan.. dus geen voorkeursbehandeling voor de pensionpaarden
- Zodra het weer het toelaat staan ze dag en nacht op de wei, ze worden er alleen smiddags een paar uurtjes uitgehaald voor de lessen dan mogen ze weer terug
- Ze worden swinters vaak losgegooigd in de binnenbak zodat ze lekker kunnen spelen
- Smid en DA komen er op tijd bij!
Nee bij ons hebben ze het prima!
[edit] zijn die fotos op kralingen?? want dan weet ik dat niet alle paarden er goed uitzien aangezien ik daar wel eens met jurys kom [/edit]
Ja ze komen uit kralingen, maar de paarden zien er nu echt super goed uit. we hebben sommigen paardjes die net nieuw zijn en dus nog wat dikker moeten komen. ook hebben we een paar oudere pony´s en de oudste word niet dikker meer. maar de meesten die er niet zo goed uit zien zijn net nieuw. maar er word hard aan gewerkt om ze weer opconditie te brengen. PS welke paarden heb jij dan gezien.