Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.

, meer ga ik hier niet openbaar neerzetten..

ideale locatie daaro voor een manege, jammer dat wij midden in nederland wonen...
asje86 schreef:ben foto's op gaan zoeken van ons ponykamp daaro, paarden zien er niet super dik uit, maar normaal...ik zat op een lekkere mollige fjordideale locatie daaro voor een manege, jammer dat wij midden in nederland wonen...
, enkele waren 'normaal' ja.. Maar echt maar een paar..
HenJ schreef:Deze manege ligt bij vlissingen. Wij zijn er vorige zomer geweest met onze eigen paarden. We hebben ze daar een nacht op stal laten staan. Inderdaad waren de paarden erg mager!! Ze gaven (vonden wij zelf) te weinig hooi en we hebben onze paarden gewoon extra geven. De paarden staan in slecht afgezette weilanden en overal ligt het draad los. Het strand daar is niet zo leuk. Ze hebben er golfbrekers waardoor je niet lange stukken in galop kunt. Ik vond het daar niet zo leuk en had het na twee keer op het strand ook wel gehad! Ik was blij dat we weer thuis waren en ik gewoon weer in Malden het bos in kon.
De paarden zagen er slecht uit en toen wij er waren was er een ponykamp waar ik mijn kind niet naartoe zou doen!
Er lagen verschillende machines op de grond en de trampoline stond naast een maaimachine???![]()
Nee voor mij geen tweede keer daar.
Gr heidie
.....