Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Lavandula schreef:Ja dat klopt, van wat ik toen te horen heb gekregen had Constance er niet zo heel veel zin meer in, in het hele manege gedoe.. kwam volgens mij ook redelijk onverwachts. ook mede omdat ze net haar huis daar op het terrein had gebouwd.
daarna is het inderdaad nog een tijdje pension geweest, maar ook daar is ze mee gestopt. wel staan er nog een paar paardjes, en ook Karin de oude schetlander heeft er nog een tijdje gestaan, maar die zie ik niet meer, dus ik denk dat die er niet meer is...
Constance woont er nog wel, dus het is iig niet verkocht..
Wel zonde hoor, zo'n stuk land, met al die stallen, geloof dat het toch nog 25 stallen of meer waren.. en dan word er relatief niets meer meegedaan.. maarja.. meer dat dit weet ik ook even niet, hoop dat je er wat aan hebt.

Citaat:he he eindelijk iemand die daar gereden heeft, wat leuk. Sam Avon en Darren ken ikniet, maar grote en kleine Fons wel en maddy , twiggy, breeze, Talerma Romeo Sabrina, fern enz
Hij was ook heel erg hard voor zichzelf. Hij was een keer van het paard gevallen (of er was iets anders aan de hand) en toen had hij zijn sleutelbeen gebroken, maar 's avonds stond hij weer gewoon les te geven. Zijn paard heette Ollie. Maar blijkbaar was hij al vertrokken voordat jij op de manege kwam.

mustang123 schreef:mini_bienie: Wat leuk dat je Jambo hebt gereden! Waar staat hij nu en hoe gaat het met hem? Jambo was een veulen van Kleine Fons (we noemden hem voor het gemak ook wel Shampoo). Later kreeg hij nog een broertje: CrackerJack. Beide waren stout toen ze jong waren en buiten echt overmoedig. Kleine Fons was trouwens vroeger ook zo. Ik neem aan dat Jambo nu - tien jaar later - een stuk rustiger is geworden. Heb je foto's van hem?
Citaat:en toen ik net begon, was ik 6 ofzo en reed ik vaak op Juli (schimmeltje).
Daar hadden die mensen natuurlijk geen trek in. Op de manege is ze toen nog wel een tijd gebleven.
(als iemand toevallig een foto voor me heeft van hem, graag
) Ik vond het daar echt heel erg leuk. Maar ik ben er volgens mij van na jullie tijd, ik reed daar toen de manege sloot.... en daar stonden toen nog, April, en Fellow ofzo... Admiral... en vast nog meer
Temp schreef:Ik reed echt bijna elke week op David Coulthard!