Het viel mij nl. in dat ik dat dus niet had gedaan

Heb even snel gemaild dat ik dus wel eens foto's van mij en Ter op bokt had gezet en dat het me speet dat ik geen toestemming had gevraagt..!
Ik schaam me dood
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Memuska schreef:Dan zou je ook geen foto's online mogen zetten van bv. een auto die niet van jou is, moet je alle andere mensen er vanaf knippen, ... Volgens mij is dit gewoon een geval van copyright en dat is in handen van de auteur, dus...
maykie schreef:Ik zie het probleem niet zo. Ik zou het juist leuk vinden als iemand anders foto's van mijn haffie op bokt of ergens anders zou plaatsen. Er moeten natuurlijk geen onzin dingen bijstaan die niet waar zijn, maar verder, nee, geen probleem.

kan ik me voorstellen dat de echte eigenaar flink boos wordt omdat dan iedereen kan zien hoe slecht de eigenaar dat paard verzorgt.....
.
.
Palhaço schreef:Kijk als het paard er nu erg mishandeld uit zietkan ik me voorstellen dat de echte eigenaar flink boos wordt omdat dan iedereen kan zien hoe slecht de eigenaar dat paard verzorgt.....
![]()
Het dier kan ook 'gered' zijn door de huidige eigenaar, of bijv. ziek zijn...... 
dat vind ik niet goed, maar als mijn huidige verzorgster foto's wil plaatsen dat vind ik niet erg, zolang ze het maar over haar VERZORG-paard heeft. daarbij vind ik het leuk om te lezen wat andere mensen over mijn paard vinden.

maar misschien daarom juist om misverstanden te voorkomen en geroddel, wil misschien de eigenaar geen foto's van hun paard op internet, tenzij ze het erbij vermelden dat hij "opgeknapt" wordt..