Wie is er wel eens op kamp geweest op manege De Boschhoeve?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

love_madee

Wie is er wel eens op kamp geweest op manege De Boschhoeve?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 18:18

Heey allemaal!

Wie van Jullie is er wel eens op ponykamp geweest bij manege De Boschhoeve in Soerendonk?
Zou je eens willen vertellen hoe je het vond? Wat voor paarden ze hadden? En wat je toen allemaal gedaan hebt?
Alvast bedankt!!

xxx Suzanne

ZipNRascal

Re: Wie is er wel eens op kamp geweest op manege De Boschhoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 19:12

Ik ben er niet op kamp geweest, maar wel een keertje op vakantie (hebben ook vakantiehuisjes)
Ik vond het toen wel erg gezellig. Niet echt veel bijzonders, eigenlijk gewoon een standaard manege zoals je er zoveel hebt, maar ik heb me die week wel goed geamuseerd hoor Lachen

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 14:01

Een vriendin van mij ging er vaak op ponykamp met haar manege.
Zij vond het super cool en gaat er ieder jaar graag heen. Als je wil kan ik je het email adres wel geven.

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 15:35

Ik ben vorig jaar op ponykamp bij de boschhoeve geweest, en ik vond het niet zo'n heel leuk kamp. Ik ben namelijk 16 (toen 15) en daardoor kwam ik op een paard dat normaal iedereen eraf bokt en er vandoor gaat (Quint), gelukkig is dit bij mij niet gebeurd. Er waren veel irritante kleine kinder van rond de 7, 8 jaar en de leiding sliep bij ons op de kamer, waardoor we nooit ook maar een minuut konden kletsen.
Nee, ik vind de ponykampen op mijn eigen manege nog altijd het allerleukste (www.hotelmanegevanloon.nl)!!
Pb me maar als je nog meer vragen hebt.

ZipNRascal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 15:37

Ahaa Quint!!
Ik ken het probleem Lachen Ik was toen om half 3 aangekomen en om 3 ging een buitenrit.. Mijn moeder had lopen opscheppen over hoe goed ik wel niet kon rijden (ik rij niet slecht, maar nog lang niet geweldig) en toen kreeg ik ook Quint..

Damn Verdrietig

Alleen maar bokken en ervandoor gaan buiten.. verre van ontspannen Verdrietig

De rest van de paarden vond ik toen (jaar of 5 geleden) wel meevallen

Nicky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 16:12

heY ..
Ik heb daar mijn ruiterbewijs gehaald en ik vond het erg leuk. Quint is idd een geval appart. Ik reed er op D-dream .. vond het altijd een erg leuk paardje=)

love_madee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 18:16

Citaat:
Een vriendin van mij ging er vaak op ponykamp met haar manege.
Zij vond het super cool en gaat er ieder jaar graag heen. Als je wil kan ik je het email adres wel geven.

Als Je dat z0u willen Lachen heel erg bedankt!! Pling

xxx Suzanne

love_madee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 18:18

Citaat:
Ik reed er op D-dream .. vond het altijd een erg leuk paardje=)

Wat voor een paardje is het? Lachen Misschien wel iets voor mij Tong uitsteken Ik denk daar altijd over na, zodat ik die misschien kan kiezen als het mag Knipoog

xxx Suzanne

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 11:39

Is dat die manege op bospad 1?? Haha ik weet anders zo niet.
Ik ben er ook op ponykamp geweest, heel lang geleden maar volgens mij vond ik het niet zo leuk ...
Maar dat kan intussen allemaal veranderd zijn enzo,

love_madee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 14:50

kweet niet of het op bospad 1 was eig Tong uitsteken

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 15:56

Haha, ja het is bospad 1

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 11:44

ik heb daar 2 jaar geleden ponykampen begeleid en vroeger ben ik daar best vaak gewees voor een buitenritje en ben der toen ook wel is op ponykamp gewees toen ik een jaar of 12 was.

ze hebben sinds vorig jaar een hoop nieuwe paarden erbij en ja Quint is er ook nog steeds, maar die is hartstikke leuk en ken ook heel leuk lopen.
en D-dream is ook een leuke pony. het zijn allemaal wel leuke paardies.
maar de nieuwe die vorig jaar allemaal zijn gekomen ken ik nog niet.

EEFIETJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 18:39

ik ben er ook een keer op ponykamp geweest
mar ik vond het nietzo heel leuk omdat ik op jessica moest en je kon nog niet eens ff in haar box om haar te poetsen want dan werd je helemaal totaly verrot getrapt
zelfs de leiding durfte niet bij haar in haar box en moest ik altjid hele lang rondvragen of iemand mij wilde helpen
en dat vond ik ZOOOOOO slecht
dus...
en ook stonden ze met z'n 2e in een box
en ik vond het ook niet leuk dat er een leiding op de kamer sliep
verder was het wel leuk hoor, maar dus niet heel erg geweldig

EEFIETJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 18:42

dorientjuh schreef:
Nee, ik vind de ponykampen op mijn eigen manege nog altijd het allerleukste (www.hotelmanegevanloon.nl)!!
Pb me maar als je nog meer vragen hebt.

daar ben ik ook geweest en daar vond ik het echt heel erg
wij sliepen in zo;n huisje en het was daar steen koud
onze paarden liepen dag en nacht buiten in een weiland met 30 cm modder en ik vind het ook niet helemaal normaal dat ze daar zoveel ponys hebben dat ze een nummer om hebben en dat alle ponys daar een kunnensloop met hooi hebben als shabrak en over het tuig... (drukplekken bij elk paard)

nu moeten jullie niet denken dat ik elke manege afkraak hoor
maar de boschhoeve was VEEL leuker dan manege van loon iig

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 19:04

EEFIETJE schreef:
ik ben er ook een keer op ponykamp geweest
mar ik vond het nietzo heel leuk omdat ik op jessica moest en je kon nog niet eens ff in haar box om haar te poetsen want dan werd je helemaal totaly verrot getrapt
zelfs de leiding durfte niet bij haar in haar box en moest ik altjid hele lang rondvragen of iemand mij wilde helpen
en dat vond ik ZOOOOOO slecht
dus...
en ook stonden ze met z'n 2e in een box
en ik vond het ook niet leuk dat er een leiding op de kamer sliep
verder was het wel leuk hoor, maar dus niet heel erg geweldig

dat vind ik wel slecht ja van die begeleiding die jij heb gehad.

Steffiegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 10:44

Boschhoeve iis een top manege, het is gewoon niet de netste manege die er is, maar er valt super veel te beleven en ik kom er al 8 jaar lang en heb op alle paardjes daar gereden, en heb het altijd naar me zin gehad..... elke keer gebeurt er weer iets wat je gewoon bij blijft.....ik ben net terug van kamp daar en heb QUintje en Pass0a me grote nieuwe liefde gereden en mocht ook buitenritten begeleiden en gewoon lekker me gangetje gaan, als ze je nog niet kennen zijn ze gewoon voorzichtig met je maar naarmate je vaker komt mag je gewoon zo veel d0en...het iis daar t0ppie

EEFIETJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 15:32

Steffiegek schreef:
als ze je nog niet kennen zijn ze gewoon voorzichtig met je maar naarmate je vaker komt mag je gewoon zo veel d0en...het iis daar t0ppie

nou dan hadden ze bij mij wel wat voorzichtiger mogen doen.. ik werd elke keer zowat weer in elkaar getrapt door dat paard..
maar verder was het rijden enzo wel leuk hoor....

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:27

hee ben ook 2 keer bij de bosschoeve op ponykamp geweest (paar jaar terug) Ik vond Quint wel meevallen ei'k super fijn paardje..En ben er maar 1 keer van af gevallen.. Buiten had ik er juist geen problemen mee gehad.. Het andere jaar had ik een eigen pony bij. Toen waren ze ineens minder soepel.. Mog alleen op me eigen pony rijden.... die het niet gewent was 3 uur te lopen, maar een keer een buitenrit op een manege paard... nee hoor dan had ik mijn eigen maar niet mee moeten nemen.... met onweer (savonds laat) mochten we ook niet even bij de eigen ponys gaan kijken...
Maar vind het programma er goed en zeker voor jonge kinderen zijn het hele leuke ponykampen.. Goed programma enz... Denk dat ze wel wat beter leiding zouden kunnen kiezen.. dat verscheelt ook nogal per week..

Over manege van Loon is ook al een erg vol topic en heeft ook iedereen zijn eigen mening.. Ik ben er zelf ook 2 keer op ponykamp geweest... Toen ik heel klein was, vond ik het geweldig..wist ik veel van die drukplekken vreemde dekjes etc... Maar ja als je verder gaat kijken.... Zou het niet mijn eerste keus zijn..maar toch ook naar mijn zin gehad.

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 07:42

Steffiegek schreef:
...

ik vraag me toch al de hele tijd af wie jij nou bent haha

Steffiegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 15:18

window schreef:
Steffiegek schreef:
...

ik vraag me toch al de hele tijd af wie jij nou bent haha

Hehehe.. hoessow dan?

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:08

ik ben er al een hele tijd terug geweest (Zeker 4/5 jaar geleden)
ik vond het kamp zelf op zich hartstikke leuk
ik had alleen een super vervelend paard, van tevoren mocht je een buitenrit maken en toen was er een meisje afgevallen dus die wou er niet meer op dus toen werd ik er op ingedeeld
onder het zadel viel ze wel mee, wel flink bokken enzo maar ja ik ben blijven zitten en het werd daarna ook wel minder
maar op stal was het echt een kreng, ze heeft me meerdere keren proberen te slaan
maar ja dat was gewoon pech wat het paard betreft, volgensmij was ik ook een van de weinigen die zo'n vervelend paardje had
verder hartstikke leuk hoor

chita1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 17:15

Ik ben daar ook een jaar op ponykamp geweest (was toen 15). em vond t niet zo'n leuk kamp. bij ons waren er overboekingen waardoor als mensen het paard niet aankonden ze er de rest van de week toch op moesten rijden. (en van quint ben ik toen inderdaad ook afgevallen).

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 18:26

Ik heb er een tijdje terug met een vriendin een keertje gereden. Zij ging daar altijd op ponykamp en kwam op het idee om een keertje daar te gaan rijden.. Omdat zij graag op Rinse wilde, moest ik ook op een fries en zat ik op Menko, schat van een beest

cellavie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 20:50

Ik ben er 1,5 jaar geleden voor een weekendje geweest. Was best leuk zeker het naastgelegen bos. Ik heb de eerste dag op dikke Tjeert gereden en de tweede dag op dunne Tjeerd. De eerste kreeg mijn voorkeur, wat een heerlijk beessie!

danielle1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:10

Ik ben 3 x op ponykamp geweest. En dit jaar ga ik weer, voor het eerst met 3 andere vriendinnen. HET IS SUPE STOER>

ponykamp 1: Ik zat op day dream (L) sooo lief is ie. Maar aan einde viel ik eraf ( het proefje voor de ouders ) en had ik mijn arm gebroken. Ik wilde persed terug omdat ik hem nogs teeds super vond
ponykamp 2: Was super sat op day dream en pippi . Allebei sgatten van paarden
jaar niet op dit ponykamp, maarja de boschoeve was tog veels toerder dus het jaar erna !!!
Ponykamp 3: Ik was veel te groot geworden voor pippi of day dream. Day dream had ook super wond.
Dus ik mocht op garfield. Ik kan je zeggen dat is echt liefste paardje wat er bestaat op mijn eigen paar na. Dit jaar wil ik er graag weer op. Hij is niet moeilijk ofso. maar dat vond ik wel fijn eigelijk. HIJ IS GEWOON EEN KROELLIEEE

Dit ponykamp is echt heel leuk, het enige mindere is dat je pas om 10 uur de stallen in mag. En als je eigen paard hebt niet de stallen inmag voor die tijd. Maar het is mega gesellig. Het eten is ook geod je word niet met vieze ete opgescheept.

Wel ligt ieder jaar het team anders. Maarja Floor zie je altijd wel en dat is egt een sgat. ze is de dochter van de eigeenaar van de manege. Echt heel aardig is ze.

Ik heb nooit meegemaakt dat er iemand naar huis wilde van eht ponykamp.